hey. Afgelopen woensdag had Ik last van bruin slijmverlies. Dus oud bloed. Ik dacht eindelijk weer ongesteld te worden (18 juni voor het laatst) maar nu is er niets meer. Geen bloed en geen bruin slijm meer. Kan ongi nog komen dit weekend of is het iets anders?
Heb je al getest? Ik zit in soort zelfde schuitje.. April gestopt met de pil, wel al 3 cyclussen gehad.. Nu ronde 4, en een zwanger gevoel.. Vorige week negatief getest (dag 27) en nu bruinverlies.. Gister 1 keer bij afvegen en vanochtend 1 druppeltje.. Verder helemaal niks.. Ik weet het ook echt niet meer.. Word stapelgek van mezelf!
@liza, jemig, wat irritant. Ik weet niet eens of Ik wel een eisprong heb gehad. Vorige week woensdag had Ik intake bij de gyn. Ik heb toen bloedgeprikt, en daarvan krijg Ik 12 sept de uitslag. Ook krijg Ik dan een inwendige echo. Liever bel Ik af natuurlijk. Haha.
ja best wel spannend inderdaad. Is bruinverlies bij jou al wat meer? Vanmiddag is het bij mij weer een Heel klein beetje begonnen.
Nee helaas, net naar de toilet geweest en niks te zien.. Zelfs niet bij het afvegen.. Word er gek van, weet het echt niet meer
Nee niet getest! Althans vorige week zaterdag maar daarna niet meer.. Weet niet wanneer mijn ei was.. Ik doe geen ovu testen.. Vorige menstruatie begon op 5 augustus, zit nu dus op dag 33 van mijn cyclus..
ik heb dit laatst ook gehad dan weer beetje bruin bloed dan weer niet! werd er ook gek van.. bij mij betekende het helaas 2 dagen erna dat ik ongie werd. maar hoop voor jou dat het iets anders is.. mssn indd je innesteling?!
hier weer niets. Als Ik vanmiddag nog tijd heb, ga Ik ff een testje halen denk Ik. Dan weet Ik het zeker. Of zal het nog te vroeg zijn?
Oud bloed is al geweest...dus eigenlijk bloed je nu niet meer zeg maar...wie weet is het van de innesteling! Doe een testje hoor...