Lichaam in de war of...?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Desiree87, Sep 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Desiree87

Desiree87 Lid

Jun 16, 2012
    13
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik ben Desiree, ik en mijn man zouden heel erg graag een eerste kindje willen. Ik ben in juni gestopt met de pil. Tijdens het slikken van de pil had ik dus altijd een regelmatige cyclus. Nu dus niet meer wat op zich logisch is. 6 augustus heb ik denk ik een menstruatie gehad. Hoezo denk ik? omdat het niet een zelfde menstruatie was dan ik gewend ben. Normaal ben ik gewoon goed ongesteld met helder bloed ongeveer 5 dagen. Nu was ik een hele week soort van ongesteld met het leek wel oud bloed. Het was heel donker. Kan ik dit nu als menstruatie rekenen of niet? Ik ben tot op heden nog niet ongesteld geworden. 3 weken geleden voor het laatst getest.
    Ik ben dus nu even de kluts kwijt over mijn lichaam... wat moet ik nu doen? en wat kan ik aanhouden?

Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven.

Liefs

2. Denise K

Denise K Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,230
    354
    83
    Female
    Als je net met je pil stopt is het vaak een rommeltje. Soms ben je 'een keertje extra' ongesteld, of heb je alleen wat oud bloedverlies. Als je 6 augustus voor het laatst een periode (oud)bloedverlies had, had je begin september weer ongesteld moeten worden. Is niet gebeurd, je test van 3 weken geleden was negatief. Als je van een 30 dagen cyclus uitgaat zou je nu weer ongesteld moeten worden. Even afwachten dus, en anders misschien een testje voor de zekerheid?

3. jean87

jean87 Lid

Aug 18, 2012
    24
    0
    0
    werk in de zorg
    doetinchem
    hoi desiree,
    ik zou gewoon afwachten,je lichaam is gewoon in de war.
    de ene is meteen na het stoppen met de pil redelijk regelmatig ongesteld en bij anderen kan het maanden duren voordat er een beetje regelmaat in zit,
    ik ben in mei gestopt met de pil en pas 15september ongesteld geworden!!
    ben nu ook aan het afwachten hoelang het duurt voordat ik weer ongesteld word,nou ben wel met ovulatie testen bezig om te kijken wanneer ik een eisprong heb,
    nou succes meid
    groetjes jean

Share This Page