Hey allemaal Door een actie vorig jaar heb ik toen zo goed Ingeslagen met billendoekjes dat ik nu pas weer nodig ga hebben. Maar wat zijn mooie prijzen cq aanbiedingen? Zag nu bij etos 12 pack pampers doekjes Voor 15 euro. Duur of ergens anders goedkoper? Action? Andere suggesties ?
Pampers doekjes koop ik alleen in de aanbieding, meestal een doos met 9 pakken voor 9,99 euro. En dan sla ik groots in. De aanbieding van de Etos (12 pakken voor 15 euro) is ook een goede. Meestal is het 12 pakken voor 17 of 18 euro. De aanbieding is overigens alleen aankomende vrijdag en zaterdag geldig. Verder vind ik de Lidl doekjes ook wel oke.
Kruidvat heeft zeer regelmatig een actie van een doos met 12 stuks voor 12,-. Wel eigen merk trouwens.
Ik heb vorig jaar, door een tip van hier, ingeslagen bij de Makro. 9 pak huggies voor 6 ofzo. Helaas ben ik er bijna doorheen , ik blijf hopen dat hij nog eens langskomt!
Is niet de normale prijs, maar de aanbiedingsprijs. Ik heb ze al een paar keer bij de Dirx gekocht. Ze zitten per 9 pakjes in een doosje.
Geen aanbieding maar wellicht goedkoper dan pampers/ zwitzal. Ik zweer bij de doekjes van de Lidl. Vind ze ideaal!
Ik ben groot van van de huggies van de action. Normaal 1 euro maar vaak in de aanbieding voor 75 cent
Nee helaas niet. Misschien doen ze het wel niet meer omdat ze de koopjes grage moeders met volle karren huggie doekjes zat zijn hihi
Hier ook laatst een doos met 6 pakken gekocht voor 6 euro bij de Etos. Ik ben geneigd om naar "sensitive" te grijpen.. Die lijken me beter voor mn zoontjes billetjes straks.. Of is dat onzin?