Deze octopus hebben wij gehad; Bekijk bijlage 407161 echt een leuk ding! Dachten we hem gisteren even te testen.. blijkt dat niet alleen wij ervan kunnen genieten maar ook de buren om ons heen De armen van het ding laten het water makkelijk over onze 10x9mtr tuin heen sproeien. Je moet de kraan ook echt open zetten want anders doet ie het niet. Al met al gaat het ding dus naar opa en oma die een mega tuin hebben. Weet iemand misschien een alternatief? We hebben een zwembadje staan maar ik vind het leuk als de kleine ook daarbuiten iets met water kan doen.
Als je iets wilt dat spuit heb je ook een bloem...die gaat niet zo megaver. Wij hebben (wel iets anders) de aquaplay en de piratenwatertafel van little tikes...die zijn hier mega populair.
Weet iemand waar je zo'n sproei bloem kan kopen? Die van ons is na 5 jaar echt op... Hebben ze 'm misschien bij de action of blokker?
Wij hebben ook gewone sproeier voor het gras, is dus multifunctioneel. Kids vinden het leuk om er over te springen en er onder door te kruipen. Verder hebben we een hele grote aquaplaning baan. Een zwembadje, daar pak ik altijd de bak badspeelgoed bij. Een waterpistool, visnetten, duikstaven, gietertje etc, ze vinden het allemaal prachtig!
Wij hebben een gewone sproeier om je gras mee te besproeien zeg maar: Gardena 02082-20 Klassieke tuinsproeier Polo 220 in de Conrad online shop We hebben geen hele grote tuin en dit werkt prima! Zet je de kraan harder dan worden de straaltjes hoger. Hier met twee kleintjes dus nig niet zo hoog. En je hebt een soort schuifje (oranje ding recht, op het plaatje) waarmee je de draai kan beperken of vergroten. Super handig! Verder heb ik een watertafel, een badje en een flexibele grote emmer. Ze hebben emmertjes, schepjes, gieters, waterspuiten, waterpistooltjes, enz..!