Playpen, grondbox

Discussie in 'Spelen' gestart door kers87, 24 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Ik zag dat dit onderwerp al een keer besproken is, maar vraag me toch af of mensen hier ervaring mee hebben. Onze kleine is nu 8,5 maand en lekker aan het kruipen enzo en proberen zich op te trekken. We hadden een box van vrienden geleend maar die willen hem nu graag terug. Nu zit te te twijfelen of we een box zouden kopen (de meeste zij echt een beetje te klein, weinig bewegingsruimte waardoor hij het snel zat is).
    Of dat we een playpen, grondbox kopen. Deze zijn relatief ook niet zo duur als een gewone box en veel groter. Ik ben er daarom wel enthousiast over maar hoor graag ervaringen van mensen....
    Kan hij zich bijvoorbeeld optrekken of is het dan niet stevig genoeg? Kan er een boxtas aanhangen of niet ivm stevigheid?
    Las dat sommige kinderen eroverheen klimmen, maar dat doen ze dan toch ook bij een gewone box? Sterker nog de grondbox is volgens mij hoger....

Ik hoor graag jullie ervaring!

2. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Jammer dat er nog geen reacties zijn. Wij overwegen ook een grondbox. Dit o.a. omdat we een hele open benedenverideping hebben en ik de lades van m'n keuken niet goed beveiligd krijg.
    Ben dus erg benieuwd naar ervaringen.

3. pline

pline Actief lid

25 dec 2012
    472
    108
    43
    NULL
  4. misa

misa Niet meer actief

Deel Deze Pagina