Zijn er hiero nog meer dames die weleens online games spelen op King.com of Gameduell.nl?? Ik speel nu 3 jaar ofzo en blijf er in gezonde mate verslaafd aan... Ik speel af en toe ook voor echte centen en dat maakt het alleen maar spannender vind ik. Maar ja, helaas verlies ik uiteindelijk natuurlijk Nog meer addicts hier?
JAA king.com. toen ik zwanger was speelde ik echt iedere dag! Ook wel eens voor geld, maar verloor toch alles, dus daar ben ik mee gestopt..
Ik speel nu ook weer veel nu ik zwanger ben. Heb ook zo'n idee dat het na de bevalling wel een beetje gedaan is met de internetspelletjes eigenlijk .. Dus neem het er nu maar flink van.
nee die heb ik nog nooit gespeeld of van gehoord...een hele tijd geleden speelde ik wel counterstrike
ben met vlagen verslaafd aan king.com Speel dan ook wel soms voor centjes. Zijn ook zulke leuke spelletjes op die site.
Ik speel ook op king.com maar nooit voor echt geld, ik vindt het leuk om die juwelen te verzamelen, zit nu op 21.300 juwelen. Ben sinds een weekje weer helemaal verslaafd aan midas sollitaire, je kan daar nu werelddelen vrij spelen.
Ik speelde altijd op king.com, en toen ik tegen een miljoen juwelen had, werd mn account geblokkeerd, omdat ik wel geld kon winnen, maar zelf nooit geld stortte. Afijn, heb ze geprobeerd uit te leggen dat ik dat geld helemaal niet hoef, maar met mijn zusje een soort wedstrijd had wie de meeste juwelen had.. En toen werd ook mn zusje eraf gegooid.. Vond het een beetje jammer van ze, hierdoor kwam gelijk naar boven dat ze alleen geld willen verdienen en helemaal niet dienen als entertainment site.
Jaa hier ook!! Speel heel af en toe voor geld... Maar als je 1x verliest, moet je 2x winnen om je verlies weer goed te maken... Dus eigk nooit echt iets gewonnen. Ik stort meestal 10 een bedrag als je een bedrag gratis krijgt, dus bv 10 euro storten en 15 euro speelgeld, en dan maak ik die 10 euro weer over (en hou er 9 over), dus voor 1 euro heb ik dan 5 euro speeltegoed Heel stom, maar vind het leuker dan 10 euro te verliezen. Er zijn trouwens niet echt spelletjes meer om juwelen te verdienen, toch? Eerst was er bingo, en die slot machines, maar die zijn er niet meer, of wel? Volgens mij kan je nu alleen juwelen verdienen door andere spelletjes te winnen (en dan krijg je er maar een paar)...
Nee, nu je het zegt, die bingo enzo zijn er niet meer nee. Niet dat ik daar wat aan vond, ik hou niet van bingo enzo, maar wel van vaardigheidspellen. En Tummetje, dat je een miljoen bij elkaar weet te sprokkelen zonder cash geld te investeren, dan heb je écht heeel veel spelletjes gedaan volgens mij hihi. Dat je geblokkeerd werd, lag dat niet aan het feit dat je twee accounts op 1 computer had dan? Raar dat ze je blokkeren omdat je geen geld over zou maken, slaat echt nergens op en totaal niet klantvriendelijk natuurlijk.
Nee, ik was al uitwonend, dus we hadden ook verschillende Ip-adressen.. dus ja.. Ja.. moet wel zeggen dat ik schandalig veel uren spelletjes gespeeld heb hoor Maarre.. haha jij en je miljoen dan?
Wooo een miljoen juwelen dat ga ik volgens mij never nooit redden. Ik heb al eens eerder een account gehad op king.com met tegen de 50.000 juwelen, die werd uiteindelijk ook geblokeerd... Heel vreemd maar ach, ik speel voor de lol, en ben totaal geen gokker.
Nou ik speel nu meer dan twee jaar geloof ik en maak zo'n 10 euro per 1 a 2 maanden over.... en die gaan uiteindelijk ook wel weer op dus. En die juwelen die verzamel ik het meeste door nieuwe rankings te halen, dan krijg je ineens 10000 juwelen erbij als je koning bent van een spel. Ik zie dat Gameduell.nl nog niet echt 'ingeburgerd' is. Is maar goed ook, want daar heb je ook spellen als pesten en hartenjagen en dan gaat je geld er echt heel snel doorheen