We zijn nog zoekende en ben dus ook steeds ah zoeken Misschien een rekje of iets dergelijks kopen..? Waar bewaren jullie ze? Tips voor een vt woon (wens) huis 😉?
Wij hebben een schoenenkast met een rietenmandje er op. En anders in mijn jaszak maar dat is geen woonwens
Bij de Ikea hebben we een sleutelrekje gekocht. Deze hangt bij de kapstok en zo dus aangeleerd om daar altijd de sleutels in te doen. Nu ben ik nooit mijn sleutels meer kwijt
Ehh, op het aanrecht, de eettafel, leuning van de bank, vensterbank, jaszak, tas, vensterbank, tussen de bank, onder de bank...haha ik ben ze altijd kwijt dus
die liggen in een bakje op het aanrecht, of naast het bakje, of in mijn tasje of zit in een jaszak....tja, kan dus overal zijn....onlangs nog een keer uit de koelkast gevist...is ook een handige plek
Op de kast in de hal, meestal, aanrecht, bureau, bank, jas, tas, in de auto (autosleutel ligt dan gelukkig wel in huis!) of op de tafel in de keuken of woonkamer, op toilet of in de badkamer . Maar meestal op de kast in hal, heb daar gewoon een bakje instaan waar we alle sleutels in doen over het algemeen
Wij hebben in de keuken een medicijnkastje hangen, daar heeft mijn man kleine spijkertjes in geslagen en daar hangen alle belangrijke sleutels aan
Die van mezelf altijd in 1 vakje van mijn tas. De jongste van 1,5 weet dat heel goed, die kwam gisteren met de sleutelbos van oma, die op een kast lag (even krukje ervoor geschoven, erop geklommen en bos gepakt ), en deed hem keurig in het vakje van mijn tas. Gelukkig had ik het door, anders had oma een uur later zich naar gezocht naar haar sleutels toen ze naar huis ging Mijn man hangt al zijn sleutels aan het sleutelkastje. We hebben een witte, met ook nog een soort vakjes eronder voor 'rommelsleutels' waarvan we niet weten waar ze voor dienen (tja, weggooien kan ook, maar ons kennende zit daar dan net die sleutel bij die we toch ooit nodig hebben)
In het slot of in haakjes aan de kapstok. Of in bakjes-met-spullen die op verschillende plekken staan. Of als het aan mijn man ligt in zijn broek- of jaszak, ergens op een tafel, onder een kussen, in een tas.... :')
Iig niet in het verlengde van de voordeur/brievenbus. Inbrekers/autodieven hengelen zo naar je sleutels. Hier een bakje in de keuken.
Als ik thuis kom draai ik de deur gelijk op slot en laat ik mijn sleutel in de deur. Zodra ik ga slapen leg ik de sleutels op mijn nachtkastje (slaapkamer zit vast aan de hal waar ook de voordeur zit) anders ben ik bang dat mijn zoontje de deur open maakt terwijl ik aan het slapen ben.
In onze hal hangt een sleutelkastje. Mijn sleutels hangen daar altijd en die van mijn man meestal (Als hij ze kwijt is help ik niet met zoeken. Dan moet hij ze maar in het sleutelkastje hangen.😝 ) Het is een mooi kastje van Riverdale dus het is ook nog decoratief.
In een schaaltje op een kast richting de voordeur. Ik was ze ook altijd kwijt maar leg ze nu standaard daarin. Als ik mijn jas uit trek haal ik eerst mijn zakken leeg en dan sta ik naast de kast, dus sleutels in het schaaltje is een automatisme geworden.