Een paar dagen terug stond er een oproep op facebook van de Efteling, ze gaan een reportage maken over 60 jaar Efteling, en ze zochten mensen die nog oude foto's hadden van vóór 2001, die in de Efteling gemaakt zijn op herkenbare plekken.. Ik heb een aantal foto's opgestuurd en nu kreeg ik net een telefoontje dat mijn foto is uitgekozen Ik vind het zo leuk! Zaterdag moeten we naar de Efteling komen, onze entree is gratis, en dan wordt de foto opnieuw met ons gemaakt, op dezelfde plek. Had het nooit verwacht, de foto is wel schattig, maar ze schreven al op facebook dat ze honderden foto's hadden ontvangen, ik dacht, dat wordt 'm nooit.. Maar wel dus! Ben helemaal blij!
Ooh wat leuk joh, en een geweldige foto. Ik wist dit niet, anders had ik ook meegedaan. Heb ook nog een te gekke foto uit '86 met het gezin in dat carnaval ding..... Mijn vader met een te gekke jaren 80 bril en bijpassend kapsel hahaha.
Het is maar goed dat we niet in soortgelijke kleding hoeven te komen, want ik vrees dat ik nergens meer een broek kan vinden met 1 roze pijp, en 1 pijp waarop de 7 dwergen van sneeuwwitje staan
wij zijn zaterdag ook in de efteling, zal eens kijken of we je zien bij het volk van laaf Maar wel heel gaaf!