RTL5 de hort op met Barbie – Shownieuws.tv RTL5 brengt in het najaar een nieuwe realityserie rond Barbie op de buis. Daarin is te zien hoe de tv-persoonlijkheid haar vakantie doorbrengt met haar man Michael en dochtertje Angelina. Waar het gezin deze zomer precies naartoe gaat, is niet bekend. De nieuwe serie speelt zich ergens binnen Europa af, zegt een woordvoerder tegen het AD. Samantha de Jong, alias Barbie, en haar echtgenoot kwamen de laatste tijd minder positief in het nieuws. Michael werd vorige maand aangehouden op verdenking van poging tot het aanschaffen van een vuurwapen en Barbie kreeg na een aanrijding ruzie met een bestuurder. Wij gaan ervan uit dat Barbie inziet dat zij een publiek figuur is, wat inhoudt dat je onder de loep ligt, is het commentaar van RTL5.
Ondanks dat ik ontiegelijk barbie moe word. Ga ik het wel weer kijken hahaha Die ruzie was bij mij om de hoek verschrikkelijk wat kan ze schreeuwen zeg mijn hemel!! De halve appie liep leeg om te kijken wat er aan de hand was hahaha
Nou ik heb de aanrijding zelf niet zien gebeuren. Hoorde alleen een hoop geschreeuw en gevloek buiten Ene k woord na het andere nog een hoop ziektes er achter aan iets met doek werd er ook nog geroepen met het k woord er voor. Maar ik denk dat als je zo populair bent dat je je daar toch wel mee in houdt je zet je zelf anders behoorlijk te kakken.. Iedereen zn mond viel open en stonden echt allemaal zo
Ja en weetje het erge is nog mensen uit Den Haag hebben vaak al een stempel "aso" maar door mensen zoals hun word die stempel alleen maar erger terwijl er genoeg normale mensen wonen..
ja maar als je zo dom bent om dan te denken dat iedereen uit Den Haag zo is Volgende week ben ik er weer...in Den Haag moete naar de ambassade en gaan gelijk een lekker visje eten daar
Ohh geloof me er zijn echt veel mensen die zo denken hoor. Ohh leuk mooie buurten zijn dat waar de ambassades staan! En ga je op Scheveningen vis eten?
Maar in Den Haag, daar wonen alleen maar mensen die telkens met K schelden en aso's! Ik zap af en toe langs Barbie, wel eens grappig om te zien, als je ff hersenloos tv wil kijken
Haha nou als ik dat elke dag om mij heen zou zien in Den Haag zou ik gek worden denk ik. Nee ik kan die programma's alleen aanzien als er echt helemaal niks anders op tv is. Maar dan zit ik mij groen en geel te ergeren.