zou ik n paracetamol mogen innemen van 500mg? heb zn hoofdpijn! groetjes krulliewullie! weet iemand dit????
ja, je mag er 6 per 24 uur, het liefst niet met codeine een gewone paracetamol is geen probleem! Beterschap!!!
ow mijn vreloskudige raadde het de eerste 3 maanden af. Daarna mocht ik er 5 per dag. Ik barst ook al 2 dagen van de koppijn maar neem ze nog maar even niet.
Ik heb maag darm ontsteking maar ik mocht van de dokter niet meer dan 2 hoor!! Normaal mag je er volgens mij 6 maar je mag het verder toch alleen met toe stemming van dokter of vk??!
Ik had in het begin ook erge last van hoofdpijn en toen raadde ze mij aan om meer te drinken. Want die kleine groeit best snel en je lichaam maakt meer afvalstoffen aan. En als dat niet snel afgevoerd wordt kan je last krijgen van hoofdpijn vermoeidheid e.d. Bij mij heeft het geholpen dus het is het proberen waard. succes
Ja idd goede tip meer water drinken, baat het niet dan schaad het niet. Ik heb in het verleden ook vaak hoofdpijn gehad, maar dit kwam uit de nek. Even lekker iets warms erop (nek) wil dan wel helpen. Maar ik weet natuurlijk niet precies wat voor hoofdpijn je hebt Krulliewullie.
je mag 2 kinderparacetamos de eerste 3 maanden volgens mij VK. ik weet niet of je ineens veel minder koffie of thee ben gaan drinken maar het kan ook afkick verschijnselen zijn van caffine
Ik heb in het begin van de zwangerschap tot 2x toe een kaakontsteking met abces gehad. Mocht zelfst 8 paracetomol per dag innemen
paracetamol mag hoor! maar veel water drinken wil ook vaak helpen, dus mischien dat eerst proberen, en anders een paracetamol en lekker naar bed
hallo iedereen bedankt voor de antwoorden maar heb er gewoon 1 ingenomen en ben om 21.45 gaan slapen,daarna is mn hoofd ook goed gaan rusten,en drinken doe ik genoeg dus.... maar goed t is over! groetjes krulliewullie
ben zojuist bij de huisrtas geweest en heb het nogmaals gevraagd omdat ik gisteren erge hoofdpijn had! Volgens hem; 4x per dag 1 paracetamol kan geen kwaad......
kan je zien wat dat per arts scheeld he? hij zei tegen mij het liefst helemaal geen, maar als ik het echt niet uit kon houden dan mocht ik er 1 hoog uit 2 per dag maar moest echt minimaliserren! ik probeer dus helemaal niks te nemen dan maar iets vroeger naar bedje toe succes
Mij is net weer gezegd dat als ik zo'n last heb van mijn been, ik vooral paracetamol moet slikken. Hoe moeten wij het nog weten als de artsen/VK's het niet eens weten. Overigens kreeg ik wel gewoon paracetamol mee bij de Apotheek, met de mededeling dat ik die mocht hebben.
Hoi, Ik heb vrijdag de HA gebeld, ik had griep en moest echt wat innemen. Hij zei dat ik er 4 per 24 uur mocht, maar niet te lang achter elkaar.! Jessica