Kinine.. (tonic & bitter lemon)

Discussie in 'De bevalling' gestart door Remember, 20 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laniche

laniche Lid

23 okt 2006
    35
    0
    0
    dus of het helpt?

2. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    ondanks dat het een oud topic is...

Kinine, wat in ananas en tonic zit, dat helpt wel.
    MAAR... alleen in grote hoeveelheden.
    In malariapillen zit kinine. Zwangere vrouwen die aan die pillen zitten krijgen ook allemaal weeënremmers.

Maar 2 flessen tonic op een dag of 2 hele ananassen doen echt niet zoveel. Anders zou je de hele zwangerschap geen ananas of tonic mogen gebruiken.

En sex... idem dito. Prostaglandine in de sperma van de man doet wel wat, maar alleen in grote hoeveelheden. Anders zou je ook weer je hele zwangerschap geen sex kunnen hebben. Dus 6 x sex waarbij de man klaarkomt zou kunnen helpen!

Als je er ECHT klaar voor bent, dan kan het toevallig het laatste zetje zijn, maar zonder die dingen was het ook echt wel gekomen!

Wat hierboven mijn stukje staat klopt ook.
    Het kind geeft een signaal af en zakt dan iets steviger op je baarmoedermond. Daar komt dan het hormoon oxytocine vrij. En dat zorgt voor goede weeën.

Dus de start moet toch echt van je kind komen!

3. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    of gewoon een beetje opsparen en inbrengen! :) :) :)
    whahaha, gadverdamme!

4. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Ik heb de laatste week voor de bevalling elke dag een verse ananas gegeten.
    De dag dat de vliezen braken heb ik ook nog een ananas gegeten, maar de avond zelf ook geklust dus ja wat nu de vliezen heeft doen breken weet ik ook niet.
    Maar nu schijnt teveel kinine helemaal niet goed te zijn. de volgende keer dus geen ananas meer voor mij. :)

Deel Deze Pagina