Goedemorgen, Sinds gister heeft mijn zoontje rode vlekjes en wat bultjes. Het zit alleen op zijn armen, nek en een beetje op zijn gezicht. Hij heeft wel gekrabd aan een bepaald plekje maar verder zie ik bij hem geen tekenen van jeuk. Vanmorgen waren de plekken toegenomen en wat vuriger rood dan gister, ondanks dat hij gister maar heel even buiten is geweest. Is dit zonneallergie? En zal ik morgen naar de huisarts gaan ermee of afwachten omdat hij geen last heeft. De huisarts is met vakantie dus moet dan iig naar een vervanger.
Gewoon even bellen en voorleggen aan de assistente. Die kan wel zeggen of het nuttig/nodig is om langs te gaan.
Kunnen ook zonne-warmte bultjes zijn. Als je gaat krabben wordt het roder, had mijn dochter vroeger ook. Maar misschien tocht beter langs de huisarts, deed ik toen ook. Succes 👍
Hmmm denk ook zonnebultjes, had hij altijd wel in nek met warm weer, maar nooit zo als nu. Maar zijn echt alleen de onbedekte lichaamsdelen. Morgenochtend even bellen, hap lijkt me niet nodig. Bedankt voor t kijken!