heerst dit? pijn bij de slapen en achterhoofd

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamzie, 13 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hoi allemaal,

Sinds gisteren voel ik me niet helemaal lekker.
    Maar goed, er heerst van alles he. Dus ik ga niet meteen naar de dokter.
    Vandaag begon de hoofdpijn. Niet de hoofdpijn die ik ken. Heb alleen pijn aan beide slapen en in mn achterhoofd.
    Net of de aders bij mn slapen en mn achterhoofd opgezet zijn/dikker zijn. Zo voelt het tenminste als ik het aanraak.
    Het is niet continue erge pijn. Het is wel een vervelende pijn. Doet ook meer pijn als ik het aanraak

Voel me ook gewoon ziekjes en vreselijk moe en voel me wat duizelig en zie wat wazig. Ook heb ik wat verhoging.

Is dit wat er heerst? Hoor wel meer mensen klagen over hoofdpijn en moe voelen enzo.
    Wil maandag niet naar de huisarts voor een virusje wat gewoon rondgaat namelijk ;)

Ik slik altijd al behoorlijk stevige medicatie ivm mn fibromyalgie. Maar het helpt totaal niet tegen deze hoofdpijn.
    Iemand ideeen wat ik tegen de hoofdpijn kan doen?

Alvast bedankt! ;)

Groetjes Mamzie

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nou die hoofdpijn herken ik niet

Maar duizelig zijn, misselijk en wat ziek voelen wel. Dat had ik vorige week zaterdag en zondag. Mijn schoonvader nog even wat erger en is echt 2 dagen flink duizelig en misselijk geweest.

Ik denk dat het wel iets is dat nu heerst.

Op dit moment zit ik met wat ontstekingen nog. Oog, in mond en oor. Erg lastig

Ik denk dus een hardnekkig virusje

3. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    hier nog een, lig al 2 dagen plat met die klachten.

Deel Deze Pagina