Hoi, Ik zie door de bomen het bos niet meer met kraambureaus. Vorige keer heb ik zinkraamzorg gehad, maar de kraamhulp was niet bepaald een goede klik mee. Dus ik twijfel of ik me daar weer moet aanmelden. Dus nu ben ik verder gaan kijken en zie ik Jona kraamzorg en Babycare kraamzorg. Iemand hier ervaringen mee? Of andere suggesties? Dank alvast!
Ik heb mij bij babycare aangemeld. Ook al de intake gehad, de gene die de intake deed was heel aardig en vooral lekker recht voor zijn raap. ( daar hou ik zelf wel van) Maar ik heb natuurlijk nog totaal geen idee hoe dat gaat zijn met de kraamweek. Zelf heb ik er tot nu toe een goed gevoel over.
Ik denk dat er bij elke organisatie kraamverzorgers zitten waarmee je geen klik hebt. En tenzij je een zelfstandige kiest, weet je niet wie je krijgt, dus denk dat op basis daarvan niet uitmaakt wat je kiest. Ik zou dus kijken naar of ze verder wat extras bieden. En hoe ze zelf al omschrijven wat je moet doen als je niet tevreden bent of geen klik hebt tijdens de kraamweek. Wij hebben weer voor naviva gekozen, omdat die een jaar lang gratis telefonisch bv advies geven. En geen klachten over de vorige keer.
Dank jullie wel, dat is inderdaad ook waar dat je geen klik kan hebben met een kraamverzorgster. Bedankt voor de tips!
Ik heb mij aangemeld bij de kraamvogel. Dit wordt voor mij de eerste keer dus geen persoonlijke ervaring nog. Wel veel positieve verhalen gehoord
Ik heb kraamzorg van de kraanvogel gehad en was daar super tevreden mee, maar je moet inderdaad een klik met je kraamhulp hebben.
Wij hebben 2x iemand van de kraamvogel gehad. En echt blegh totaal geen klik mee maar vrienden en familie die ook bij de kraamvogel zaten waren zeer tevreden over hun kraamvrouw. Toch gaan wij nu voor Zinkraamzorg, hopelijk zit daar wel iemand bij waar een klik mee is.
Wij waren juist super tevreden over zin kraamzorg en ik heb me voor deze baby ook weer bij hen aangemeld