Kinkhoest injectie. Ik weet niet wat ik moet beslissen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door samarinde01, 20 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yoga fanaatje 1987

Yoga fanaatje 1987 Actief lid

3 mei 2017
    353
    91
    28
    Vrouw
    Wil geen discussie starten of veroordelen. Iedereen doet wat hij of zei het beste vinden voor hun kind. En ga ook niet alles uitleggen want dat is zooo veel. Maar op www.vaccinvrij.nl kun je goede info vinden en op de fb pagina vaccin vrij. Waar ook veel onderzoeken gepost worden. En ervaringen van ouders van een kind met vaccinatie schade.

Ik vindt dat de overheid er teveel belang op bij heeft. Maar dat kun je ook allemaal daar lezen. Voor degene die twijfelen. Want het kan zoveel schade aanrichten. Maar dan een ziekte.

K laat mezelf echt niet vaccineren en mijn kinderen ook niet. Werk in de opvang. Heb hierdoor er op goed over nagedacht en gelezen.

2. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Vaccinvrij is totaal geen objectieve bron van informatie. Site staat vol onzin en complottheorieën.

3. manaolana

manaolana Niet meer actief

Je snap natuurlijk zelf ook wel dat je dat met zo'n post wél doet...

Prima als je deze mening hebt en ook nog ergens naar verwijst maar dat je vervolgens zegt:

Daar krijg ik echt de kriebels van. Het voegt niets toe aan dit topic en we hebben het over ziektes die ook dodelijk kunnen zijn. Hoeveel meer schade kun je hebben.

En dit, dalende vaccinatiegraad, is een van de redenen dat ik juist wel vaccineer. En ook ik heb er goed over nagedacht en gelezen. Als er een vind ik niet leuk knop was dan had ik hem nu gebruikt. Echt jammer en onnodig het grootste deel van je post.

Luuna vindt dit leuk.
  4. Luuna

Luuna Bekend lid

23 mrt 2017
    763
    514
    93
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    Interessant! Ik ga hier zeker op letten en het de vk een keer vragen (heb nog even :p)
    Maar mijn eerste gevoel zegt: doen! :) Heb ook die prik tegen hersenvliesontsteking gehaald. Zat op de leeftijd dat het mocht, maar niet hoefde. Liever een prik dan ziek.

De vaccinatiegraad is lager aan het worden helaas.. En dat vind ik eng. Als deze te laag wordt, gaan sommige (bijna) uitgegroeide ziektes misschien weer meer voorkomen :( Dus vaccinatie keuze, tja, leuk maar nee dank je. Prik mij maar lek :cool:

manaolana vindt dit leuk.
  5. Yoga fanaatje 1987

3 mei 2017
    353
    91
    28
    Vrouw
    Is jou mening. Wil iedereen gewoon goed helpen en van info voorzien. Ieder zijn eigen keuze maar k probeer mensen wel te behoeden. K roep niet zomaar wat.

6. Yoga fanaatje 1987

3 mei 2017
    353
    91
    28
    Vrouw
    Als je je inleest. Hoef je niet bang te zijn dat de ziektes terug komeb. Dat bedoel ik met de info die ik gegeven heb. Vaccinvrij.nl.

Ook info over de ziektes
    www.nvkp.nl

7. manaolana

Dat snap ik en dat mag. Het gaat mij om de manier waarop je dat doet. Die vind ik onnodig. En inderdaad heeft iedereen recht op zijn of haar mening.

8. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Www.naief.nl

Fristi2012 en manaolana vinden dit leuk.
  9. Yoga fanaatje 1987

3 mei 2017
    353
    91
    28
    Vrouw
    Nou nee hoor. En als je op fb pagina vaccin vrij kijkt. Krijg je nog veel meer linken. Er zitecht wel waarheid in.

10. Yoga fanaatje 1987

3 mei 2017
    353
    91
    28
    Vrouw
    Je hoeft niet zo te doen hoor. Ik respecteer jullie mening ook. Probeer alleen mensen te behoeden. Heb in mijn omgeving al ergr vaccinatie schade meegemaakt.

Is totaal niet naïef. Maar goed van zn reactie verwacht ik dat je zelf eigenlijk gewoon niet nadenkt.

11. Yoga fanaatje 1987

3 mei 2017
    353
    91
    28
    Vrouw
    Bedoel t niet slecht of veroordelend. Idd dit topic gaat over de kinkhoest injectie van zwangeren. Maar k krijg dan al de kriebels. En wil mensen helpen.

12. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Juist wel. En medisch onderlegd, dus bezit de nodige kennis van ziektes en hun gevolgen.
    En daarom vind ik het te bizar voor woorden dat er iemand hier glashard zit te beweren dat ziektes niet terug kunnen komen. Ziektes als kinkhoest, maar ook mazelen en polio bijvoorbeeld komen gewoon nog voor. Ook in Nederland helaas, juist doordat mensen niet vaccineren.
    Ooit wel eens kindje gezien met polio? Vreselijk. Kan hier dus idd enorm kwaad om worden. Door de lagere vaccinatie graad worden ook kindjes op dagverblijven in gevaar gebracht. Vreselijk.

trillian en manaolana vinden dit leuk.
  13. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Nou ja hoor. Er zit echt geen greintje wetenschap achter vaccinvrij.

En als je je inleest, lees je dat diverse bijna verdwenen ziektes zoals mazelen net wél terugkomen dankzij antivaxxers. Bedankt daarvoor.

trillian, madelein en manaolana vinden dit leuk.
  14. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Tja...
    Ik vertrouw toch meer op het vaccinatie programma.
    Ook nu ik vandaag heb gehoord dat er hier in het ziekenhuis 3 pasgeboren baby's op de ic liggen te vechten voor hun leven door een kinkhoest besmetting.

15. manaolana

Dan krijgen we blijkbaar allebei de kriebels maar om andere redenen. Lets agree to disagree.

16. Yoga fanaatje 1987

3 mei 2017
    353
    91
    28
    Vrouw
    Polio verloopt met 95 procent als een griep. Het kan dan wel medisch onderbouwd zijn. Maar dat is ook niet alles. Dokters leren ook maar wat hun voorgeschoteld krijgen. In het boek vaccin vrij staat zelfs bewijs dat de ziektes op hun retour zijn voor vaccins. Betere hygiëne etc. Maar de grafiek in boeken van artsen laat de grafiek alleen maar zien vanaf intro vaccins. Waardoor t lijkt alsof t daardoor terug gedrongen is. Maar eigenlijk is de grafiek al langer en zie je dat de ziektes al dalende zijn voor intro vaccins. Zo verdient de farmaceutische industrie veel geld. Sjoemelen met bewijzen etc en onderzoeken. Dingen in de doofpot. Je wilt niet weten wat allemaal

Daarnaast door alles wat ik gelezen heb en ervaren. Weet ik dat ongevaccineerden geen extra gevaar vormen. Anders had k echt wel gevaccineerd.

17. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    De dktp injectie kost 35 euro. Nou nou wat verdienen ze daar toch een geld aan o_O

18. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    En juist om dit soort uitspraken noem ik je naïef. Artsen en onderzoekers doen die beweringen op basis van wetenschappelijk onderzoek en bewijs daaruit. Wat mij meer zegt dan jouw ervaringen en de dingen die je leest, of wil lezen.
    Doe vooral wat je niet laten kunt. Maar kom niet met bronnen als vaccinvrij. De meest onbetrouwbare bron die je kan noemen.

Deel Deze Pagina