Kinkhoest injectie. Ik weet niet wat ik moet beslissen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door samarinde01, 20 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yoga fanaatje 1987

Yoga fanaatje 1987 Actief lid

3 mei 2017
    353
    91
    28
    Vrouw
    Als je een kind wilt wat constant ziek is. Autisme etc. Onteikkelings achterstand. En erger. Lekker vaccineren. Sorryhoor. Maar waarom nemen mensen ervaringen niet serieus? K kan er echt kwaad om worden dat men zo met de kudde meegaat. Niet dat alles aan vaccins ligt. Op voeding etc. En t gaat heus ook de goed. Maar vaak zie je de schade ook lter. Of meteen. En t is niet zo dat er een kleine kans is op schade. Veel grotere kans dat op een ziekte of complicatie.

K begrijp t aan de ene kant ook wel. Vroeger dacht.ik ook zo. Mar goed. K respecteer ieder zijn mening wel. Maar kan er wel zelf gefrustreerd van raken dat anderen je niet geloven etc.

2. Yoga fanaatje 1987

3 mei 2017
    353
    91
    28
    Vrouw
    Aan zieke mensen wel. En door vaccins wordt je ziek. Je imuunsysteem wordt om zeep geholpen

3. manaolana

manaolana Niet meer actief

Ik neem ervaringen bloedserieus. Ervaringen van mijn zusje die werkt in een kinderziekenhuis en die in de afgelopen jaren meermalen niet gevaccineerde kindjes heeft zien overlijden aan ziektes waarvoor gevaccineerd had kunnen worden. Zelf kindjes uit eenzelfde gezin.

Ik wil dat risico nooit lopen. Liever een kind met autisme (waarvan ik persoonlijk absoluut niet geloof dat dit komt door vaccineren) dan een dood kind omdat ik het geen prikje wilde geven.

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    Wist je dat kinderwn het vaakst besmet worden door hun moeder?

Dat elke volwassenen statistisch gezien elke 10 jaar kinkhoest doormaken.

Op youtube zijn filmpjes te vinden van kinderen met kinkhoest...dat wil je echt niet. De kans hersenbeschadiging is gewoon heel groot.. De druk op die kleine vaatjes..

5. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Nee dat wil je zeker niet idd. Ik denk ook dat ik me laat vaccineren deze zw. V

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Oke...je noemt me nu ziek?
    Ik ben als kind gevaccineerd, net als mijn broers en zussen.
    We zijn nog nooit ziek geweest...op een verkoudheidje of griepje na.

Het spijt me zeer maar als je denkt wat jij verkondigd zonder wetenschappelijke onderbouwing dan heb je m.i een gaatje in je hoofd.
    Zeker als je gaat zeggen dat mijn imuunsysteem naar de klote is en ik ziek ben omdat ik gevaccineerd ben.

Vind het bijna psychotisch klinken met de complot theorieën en doofpotten.

Dus excuse me...maar mij hoef je niet proberen te overtuigen. Het enige waar ik nu van overtuigd ben is dat je een beetje koekkoek bent.

madelein en manaolana vinden dit leuk.
  7. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Amen. En verder kap ik nu met energie in dit typje stoppen ;).

8. Yoga fanaatje 1987

3 mei 2017
    353
    91
    28
    Vrouw
    Jullie moeten t zelf weten. Maar k ben niet gek.

Wat later dan beloofd, maar hier alvast wat onderzoeken/links etc. Wel in delen, anders past het namelijk niet in één bericht.

- [ ] Gepubliceerd op PubMed:
    "Also detailed are several mechanisms whereby significant quantities of aluminium introduced via immunisation could produce chronic neuropathology in genetically susceptible children. Accordingly, it is recommended that the use of aluminium salts in immunisations should be discontinued and that adults should take steps to minimise their exposure to environmental aluminium."
    https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/28752219

En hier de volledige studie.

http://www.nvic.org/cmstemplates/nvic/pdf/live-virus-vaccines-and-vaccine-shedding.pdf?fref=gc&dti=290905964320887

- [ ] The putative role of environmental aluminium in the development of chronic…
    NCBI.NLM.NIH.GOV

Uitgebreide PDF (59 pagina's) over het besmettelijk zijn van de GEVACCINEERDEN:
    "The Emerging Risks of Live Virus Vectored Vaccines: Vaccin Strain Virus Infection, Shedding & Transmission"
    http://www.nvic.org/cmstemplates/nvic/pdf/live-virus-vaccines-and-vaccine-shedding.pdf?fref=gc&dti=290905964320887

- [ ] Hier een opsomming van alle onderzoeken die zijn gedaan naar vaccins en hun bijwerkingen.�
    - [ ] PDF Studies of Vaccine Reactions
    151 pagina's met vermeldingen naar deze studies, vanaf 1926 t/m 2008
    https://www.docdroid.net/7yqcvoH/studies-of-vaccine-reactions.pdf?fref=gc&dti=290905964320887

STUDIES OF VACCINE REACTIONS.pdf
    ALTRI RIFERIMENTI BIBLIOGRAFICI PER EVENTUALI APPROFONDIMENTI Dati aggiornati al 31 luglio 2008.…
    DOCDROID.NET

- [ ] Een studie die gaat over het gesjoemel met het zogenaamde ‘veilige’ hpv vaccin.��New study: Vaccine Manufacturers and FDA Regulators Used Statistical Gimmicks to Hide Risks of HPV Vaccines
    https://worldmercuryproject.org/news/new-study-vaccine-manufacturers-fda-regulators-used-statistical-gimmicks-hide-risks-hpv-vaccines/?fref=gc&dti=290905964320887

New study: Vaccine Manufacturers and FDA Regulators Used Statistical…
    https://worldmercuryproject.org/news/new-study-vaccine-manufacturers-fda-regulators-used-statistical-gimmicks-hide-risks-hpv-vaccines/?fref=gc&dti=290905964320887

9. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Nou dankjewel. Door je verwijzing naar autisme heb je meteen bewezen dat je 'ik heb me ingelezen' volledig op niets slaat. De link tussen autisme en vaccins is inmiddels al veelvuldig ontkracht. Blijft opduiken op complottheoriesites als vaccinvrij maar slaat werkelijk op niéts.

Tot zover je claim er iets van te weten.

trillian en Kolibrie vinden dit leuk.
  10. Yoga fanaatje 1987

3 mei 2017
    353
    91
    28
    Vrouw
    Ga r nu niet meer op in heeft geen nut in deze groep zo te zien.. Kost me teveel energie. Hoop dat jullie er iets mee doen. En nee k ga t niet. Niet meer op in omdat k geen argument en meer heb. Heb er zat.

11. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    #91 Shakes, 8 sep 2017
    Laatst bewerkt: 8 sep 2017
    Jammer. Ik had graag het bewijs voor het autisme verhaal gezien.

Je weet dat een jarenlange studie die gefinancierd was door antivaxxers om voor eens en voor altijd te bewijzen dat vaccins neurologische schade toebrengen, als enige conclusie had dat daarvoor geen énkel bewijs was? Dus zelfs als ze hun eigen onderzoek opzetten, kunnen de antivaxxers hun onzin niet bewijzen...

http://www.iflscience.com/health-and-medicine/anti-vaxxers-fund-study-finds-zero-link-between-vaccinations-and-autism/

12. Overtherainbow

Overtherainbow Bekend lid

14 jan 2015
    783
    198
    43
    Prima als jij tegen vaccineren bent, maar je reactie gaat niet over het onderwerp.
    In de kinkhoest of DTP vaccinatie zit minder aluminium dan men gemiddeld dagelijks binnenkrijgt met eten, drinkwater etc. Dus geen significante hoeveelheden waar je eerste artikelen over gaan.
    Daarnaast zijn kinkhoest maar ook de combinatie van DTP dode vaccins dus niet levend, dus dat maakt ook je artikel erna niet relevant.
    Prima dus als jij een keuze maakt, maar dit zijn niet de goede argumenten. Er is veel meer bewijs dat vaccinatie het aantal doden door de ziekten heeft teruggedrongen. Ik overweeg ook om nu voor de kinkhoest vaccinatie te gaan, heb in het ziekenhuis regelmatig erg zieke kinderen gezien met kinkhoest en zal zelf ook voor volledige bescherming van ons kindje weer aan t werk zijn (ook met niet-gevaccineerden)...

Elsss en manaolana vinden dit leuk.
  13. Daisyvdm

Daisyvdm Actief lid

2 nov 2014
    326
    23
    18
    Vrouw
    Ik heb de vaccinatie wel genomen met 32 weken zwangerschap omdat mijn zusje kinkhoest had en in de kinderopvang werkt. Ik wilde geen risico nemen.

14. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.102
    3.488
    113
    Zolang vaccinvrij nog steeds beweert dat je autisme krijgt van vaccinaties, geloof ik geen woord van wat ze zeggen.

Over de kinkhoestvaccinatie twijfel ik ook nog steeds, geen idee waarom eigenlijk, want als hij standaard was ingevoerd hier in nl had ik het gewoon gedaan.
    Misschien omdat je het nu zelf moet regelen ofzo.

Kolibrie vindt dit leuk.
  15. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    En ik word kwaad van beweringen dat autisme en ontwikkeling stoornissen van vaccins komen. Lekker ouders van kinderen die hiermee te maken hebben een schuldgevoel aanpraten. Hadden ze maar niet moeten vaccineren, toch? Het is al lang bewezen dat dit niet klopt! Ben je anti vaccinaties? Prima, jouw keuze. Maar ga geen uitspraken doen waar je geen verstand van hebt!

SMJD vindt dit leuk.
  16. NieTa

NieTa Bekend lid

26 jun 2017
    584
    259
    63
    Vrouw
    Dan heb ik helaas de mensen getroffen die bij de 5 %zaten wat polio betreft.
    De 1 is in de rolstoel beland door verlamming en de andere had moeite met lopen en de nodige schade er aan over gehouden.

Ik ben voor kritisch prikken, maar helemaal stoppen met vaccineren nee dat zie ik niet zitten.

Helaas hebben mijn kinderen daarom nu autisme?
    Ik weet het niet hoor denk niet dat dat te maken heeft met elkaar.

Maar ieder kan daar zijn eigen mening in hebben.
    Behandel elkaarf met respecty dat is het belangrijkst

17. Alayna

Alayna Actief lid

25 jun 2017
    146
    37
    28
    Vrouw
    Vlaanderen
    Heel dat anti vaccineren discussie is erg jammer. Vooral dan omdat kinderen niet zelf kunnen kiezen. Maar dit... deze kleine uitspraak raakt mij raar maar waar echt... hier krijg ik kriebels van.
    Je werkt in de opvang zonder vaccinaties? :eek: oftewel, mensen brengen hun dierbaarste bezit naar je toe, waar ze het risico lopen een verschrikkelijke ziekte op te lopen omdat zij nog niet voldoende gevaccineerd zijn en jij hebt besloten het niet te doen... kies dan een andere baan! Nu zit ik gelijk met de angst... wat als er ook ongevaccineerde leidsters zijn op de opvang waar mijn kind zo heen gaat? Ze zouden het eigenlijk verplicht moeten melden als dit niet zo is vind ik.

nizzie86, trillian, Ysabella en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28

19. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Ja, vreselijk dit. Helemaal met je eens!

20. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Gut het was natuurlijk wachten op een anti vaccin goeroe... En tadaaa daar is ze!

Hier is het gelukkig verplicht dat leidsters zich laten inenten elke 10 jaar. Ik zou ook als ouder willen weten als dit niet gebeurd en vind eigenlijk vanuit gezondheid oogpunt dat mensen die niet gevaccineerd zijn niet op de opvang mogen werken

Ik denk dat ik hem wel doe. Heb 1 kind op basisschool en 1 op de opvang en daarbij tal van baby's om ons heen

Linie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina