Kinkhoest injectie. Ik weet niet wat ik moet beslissen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door samarinde01, 20 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yoga fanaatje 1987

Yoga fanaatje 1987 Actief lid

3 mei 2017
    353
    91
    28
    Vrouw
    Niet alle autisme komt door vaccins. Maar deel ook wel. Er zijn wel degelijk onderzoek En geweest. Maar allemaal in de doofpot gestopt. Andrew wakefield had het bijv wel bewezen. Maar wordt afgeschikderd als fraudeur. Als bekend zou zin in dat je door vaccins autisme krijgt. Dan zouden ze niet meer mogen vaccineren. Weg geld. Gezondheid van de mens is niet belangrijk voor dat soort mensenm en dokters weten ook niet beter. Die leren maar een paar pagina's over vaccins.
    Daarnaast lees jullie naar eens in over de bloed hersen barriere die pas met 2 jaar dicht is. Zo kan alle troep naar de hersens. Want vet wordt goed opgeslagen door de hersens. En vaccins gedijen goed op vet. In Japan vaccineren ze pas met 2 jaar.

2. Yoga fanaatje 1987

3 mei 2017
    353
    91
    28
    Vrouw
    Nou dat zal hier niet gebeuren. Verplichting van vaccins is meer dwingen. Waar gaan we dan naartoe als land. Hitler achtige taferelen moeten wij dan ook een ster op.
    En anders zijn er dan echt wel manieren om er onderuit te komen. Maar ze moeten eerst de grondwet aanpassen om het verplicht te mogen laten.

3. Yoga fanaatje 1987

3 mei 2017
    353
    91
    28
    Vrouw
    Maar zo zit t niet. Als je je inleest hoef je niet bang te zijn daarnaast in angst leven is niet goed

4. Yoga fanaatje 1987

3 mei 2017
    353
    91
    28
    Vrouw
    Ik respecteer ook ieder zijn keus. Deel alleen argumenten. Maar hier op dit forum respecteert niet iedereen mensen die niet vaccineren. Terwijl bijv de bmr je zoveel dagen erna besmettelijk bent.zelfsbij het cb zeiden ze dat. Hoezo de ziektes blijven in stand. Polio is al heeel lang niet meer voorgekomen hier. Dat is dan waarschijnlijk een vorm van ms of iets. Vaccins zorgen er namelijk voor dat ziektes verschuiven. Vroeger had je deze ziektes. Nu heb je meer kanker. Autisme. Astma. Allergieën

5. Yoga fanaatje 1987

3 mei 2017
    353
    91
    28
    Vrouw
    Trouwens volwassenen zijn ook onbeschermd. Of je moet om de zoveel tijd herhaling. Dus alles ouders die op de groep komen zijn ook onbeschermd. Je helpt het imuunsysteem juist door niet te vaccineren. K zie ik mijn werk zoveel schade na vaccins. Ouders zien dat niet altijd. Maar omdat ik erop let. Mijn zoontje heeft bijv nog nooit oorontsteking gehad en is haast nooit ziek.

6. manaolana

manaolana Niet meer actief

Ik heb inmiddels echt spijt dat ik dit topic een upje heb gegeven door te willen delen dat mijn kinkhoestvaccin gewoon vergoed werd...

@Beheer kunnen jullie dit topic misschien sluiten omdat het zo ontzettend off topic gaat?

En als ik dat niet mag vragen wil TS (@samarinde01) het verzoek misschien doen...

7. Alayna

Alayna Actief lid

25 jun 2017
    146
    37
    28
    Vrouw
    Vlaanderen
    Deze ziektes die je nu noemt zijn voor een groot deel (niet altijd) genetisch aangelegd. De reden dat het nu vaker voorkomt is juist doordat wij een goede gezondheidszorg hebben. Waar mensen vroeger gewoon dood gingen nog voor ze kinderen hadden, door een allergie, door kanker of astma bijvoorbeeld, hebben we nu gewoon medicijnen waardoor we lekker verder kunnen leven zoals iedereen. Maar hierdoor komt het natuurlijk vaker voor. Dit heeft niets met vaccinatie te maken.
    En je kan zeggen wat je wilt, autisme komt NIET van vaccineren, net als dat het ook niet komt door te weinig liefde van de moeder wat ze vroeger ook dachten. Ze dachten vroeger wel meer, ook dat de aarde plat is. Dat hebben ze ook recht gezet, net als de bewering dat autisme van vaccins komt.

8. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Tot de vorige pagina was ik er erg blij dat hij weer up was hoor, dus geen spijt!

9. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Wakefield heeft zelf toegegeven dat zijn onderzoek niet klopte.

En grappig dat je overal op ingaat behalve op mijn link over dat onderzoek van antivaxxers dat óók geen bewijs kon vinden.

10. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Ik respecteer ook ieders mening.
    Maar in dit geval vind ik het een hele enge ontwikkeling dat er steeds meer ongevaccineerde kinderen rondlopen.
    Een vriendin van mij heeft er ook voor gekozen haar kinderen niet meer te vaccineren, het lukt mij niet om dat te begrijpen en ik vind het gewoon een heel eng idee om hen straks over de vloer te laten komen bij onze baby. Weet nog niet wat ik daarmee wil straks..

Ik vind deze vaccinatie wel een interessante, ga me er verder in verdiepen.

11. Yoga fanaatje 1987

3 mei 2017
    353
    91
    28
    Vrouw
    Ja onder druk en dreiging waarschijnlijk

12. Yoga fanaatje 1987

3 mei 2017
    353
    91
    28
    Vrouw
    Geloof wat je wilt.

13. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Ik zou het ook fijn vinden als er een slotje op komt. Yoga freak gaat iets teveel los vind ik en moet maar ergens een clubje op richten waar ze allemaal zo denken. Zou een hoop flauwekul schelen in andere topics

14. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Jij vraagt dus serieus iedereen waarbij je thuis komt met je kind, vooraf of ze ooit vroeger, tig jaar geleden, wel zijn gevaccineerd? Hmm...
    Ik heb op verschillende kdv's gewerkt, ongevaccineerd ;) Naief om er vanuit te gaan dat iedereen maar achter de keuze staat die jij hebt gemaakt. Dus ja, de kans is groot dat daar een of meerdere leidsters lopen die niet gevaccineerd zijn. Maar die kans is nog groter dat ze wel gevaccineerd zijn maar geen boosters hebben gehaald, dus de werking al lang en breed voorbij is ;)

15. Alayna

Alayna Actief lid

25 jun 2017
    146
    37
    28
    Vrouw
    Vlaanderen
    er is in mijn ogen een heel groot verschil tussen even op bezoek, en een paar dagen per week een aantal uur actieve zorg... daarnaast vind ik ook dat een kdv een bepaalde verantwoordelijkheid moet hebben ja...

madelein vindt dit leuk.
  16. manaolana

manaolana Niet meer actief

Oh houd toch op! Ik sta echt serieus open voor andere gedachten en meningen maar met dit soort uitspraken haal je je geloofwaardigheid volledig onderuit. Snap je dat zelf niet?

Kolibrie vindt dit leuk.
  17. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Een besmetting is zo gebeurd, daar hoef je niet de gehele dag met iemand voor op te trekken. Daarom snap ik al die angsten niet zo goed... heb jezelf en je naaste familie wel allemaal de boosters gehaald dan?

18. Alayna

Alayna Actief lid

25 jun 2017
    146
    37
    28
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ja, standaard procedure hier in belgie. Moeder sowieso, vader en naaste familieleden sterk aangeraden, dus ook gedaan. Maar nu is mijn familie sowieso voor een booster gegaan, niet voor de baby, maar voor mijn zwager die leukemie heeft. een doelgroep die vaak wordt vergeten door mensen die niet vaccineren.

19. MirW

MirW Fanatiek lid

20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Ik ben als kind volledig gevaccineerd en heb kinkhoest 'gekregen' van mijn (toen 10 mnd oude) zoon. Hij bleek kinkhoest te hebben, duurde een poos voordat het herkend werd omdat het nogal atypisch verliep. Hij was 8 maanden toen het begon. Hij is niet gevaccineerd. Is er niet echt ziek van geweest, in tegenstelling tot ikzelf, met gekneusde ribben en gescheurde tussenribspieren aan toe.

20. MirW

MirW Fanatiek lid

20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Dan heeft het CB de bijsluiters voor professionals niet goed gelezen of te kort door de bocht geïnterpreteerd. Als je die goed leest staat er dat er bij vatbare personen na de vaccinatie van dag 7-28 ziektekiemen in het neusslijmvlies gevonden zijn. Er staat bij dat dit, theoretisch gezien, mogelijk schadelijk kan zijn voor eveneens vatbare personen (schadelijk in de zin van besmettelijk) maar dat dit nooit is aangetoond en de kans er op dus bijna verwaarloosbaar geacht wordt...

Begrijp me goed, wij vaccineren ook niet, maar een discussie moet wel eerlijk blijven. Er wordt veel geroepen dat gewoon echt niet waar is.

mams1 en manaolana vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina