Je hoeft niet meteen zo neerbuigend te doen. Iedereen maakt zijn eigen keuzes. Ik probeer alleen mensen te behoeden. Straks heb je spijt. Als t mis gaat. Maar goedm veel mensen geloven wat ze verteld wordt.
Nee, je spuit complottheorieën die al door werkelijk iederéén die er iets van weet ontkracht zijn. Dat je geen fan bent van vaccins, dat mag. Maar dat je zegt dat het toch kán dat ze autisme veroorzaken, is compleet absurd. En gemeen dat je zo op het gemoed van onzekere mama's inspeelt met leugens. Want zo'n redenering als de jouwe, die kán nooit ontkracht worden. Want «ze verzwijgen de waarheid». En elk bewijs van jouw fout, dat wijs jij af door te zeggen dat het gelogen is. Zonder zelf met enig bewijs te komen. Zo is het makkelijk natuurlijk v
Nee hoor zo bedoel ik dat niet. Zoals ik al eerder zei. Ik probeer mensen bewust te laten worden. Wat ik allemaal gezegd heb. Dat stelt niks voor? Nou dus wel. Ervaringen tellen niet? En ja hier is geen bewijs dat vaccins schadelijk zijn. Maar moet je perse wetenschppelijk bewijs hebben. Ervaringen enzo.
En hoe weten die personen met 'ervaringen' zo zeker dat het aan de vaccins ligt? Een correlatie is geen causaal verband. Of misschien is het gewoon toeval. Laat het mij anders zeggen. Hoe zou je ooit overtuigd kunnen worden van het feit dat vaccins en autisme geen énkel verband hebben? Wat heb je nodig?
Ja, dat is al enkele jaren bekend! http://www.rivm.nl/Documenten_en_publicaties/Algemeen_Actueel/Nieuwsberichten/2014/Zorgen_over_kinkhoest_ondanks_aanpassingen_vaccinatie De laatste alinea beschrijft dat het vaccin verbeterd moet worden. In 2009/2010 kreeg mijn (niet gevaccineerde) zoontje van toen 8 mnd kinkhoest. Hij was er niet echt ziek van maar had wel een onverklaarbare hoest die door niemand herkend werd als kinkhoest-hoest. Pas toen de kinderarts hem erop liet prikken kwam naar voren dat hij kinkhoest had. Nadat hij een aantal weken aan het hoesten was, en we dus nog niet wisten dat het kinkhoest was, ging ikzelf erg hoesten, met gekneusde ribben en gescheurde spiertjes en al. Pas toen de GGD belde om te zeggen dat gemeld was dat mijn zoon kinkhoest bleek te hebben vroeg ik die verpleegkundige of ik, ondanks mijn inentingen, misschien dan ook die kinkhoest had? Dat zou heel goed kunnen, was haar antwoord, want het vaccin was al een aantal jaar niet meer toereikend omdat het virus aan het muteren was, was haar antwoord. Zoals je ziet is het artikel dat ik erbij doe van 2014. Ik begreep laatst van moeders in mijn omgeving dat het vaccin nog niet aangepast was.
Mijn eigen ervaring. Een kindje van een vriendin kreeg paar dagen na bmr vaccinatie klachteb. Totaal ander kind. Niet aankijken. Ontwikkeling achterstabd. Niet meer praten. Overduidelijk ga de vaccinatie. Ik heb voor mezelf geen bewijs nodig. Mijn gevoel zegt ook veel. Voor anderen zegt dat niks. Maar goed. Ik ga maar niet verder in discussie. Ik laat iedereen zijn eigen keuzes maken omdat iedereen het beste wilt voor zijn kind. Laten we het daar maar op houden
Het is bekend dat de bescherming van het vaccin doorheen de jaren afneemt ja. Daarom had die moeder in dat verhaal kinkhoest opgelopen. Die afnemende bescherming is uiteraard ook net de reden waarom aangeraden wordt aan volwassenen die in contact komen met baby's om zich opnieuw te laten vaccineren. De aanleiding voor dit topic, weet je wel.
Laten we het daar dan maar op houden inderdaad. Een mening hebben maar niet openstaan voor bewijzen van het tegendeel, daar kan je inderdaad geen verdere discussie op stoelen.
Die moeder was ikzelf... Ik geef antwoord op je vraag om de link en het heeft weinig zin om te vaccineren met een vaccin dat niet volstaat... Je ziet dat zelfs de hoge heren aan wiens mening zoveel waarde wordt gehecht dat toegeven.
Sta wel open voor bewijzen. Maar in mijn ogen is dat niet genoeg. Aangezien ik het van dichtbij heb meegemaakt.
Ik ga het na vragen bij de gynaecoloog maar ik ben helaas door omstandigheden niet volledig ingeënt tegen dktp dus moet dat echt even gaan vragen aan de gynaecoloog en vk of het nut heeft voor mij en hoe het verder allemaal zit. Ik zit er wel aan te denken om het te laten zetten maar wil er eerst meer over weten. Wat betreft de discussie die is ontstaan open daar even een nieuw topic voor ofzo en kaap te haar topic niet langer.
Ik zie dat beheer bij onderwerp "zwangerschap" een link heeft geplaatst naar een onderzoek van RIVM Ik heb deel genomen aan de vragenlijst Hopelijk geeft het ze wat aanknopingspunten om de info over vaccinatie tijdens zwangerschap te verbteren