Kinkhoest vaccinatie zwangerschap

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Dogpaw, 22 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Nooit geloof ik niet zo in. Overigens is er eentje van t jaar nog heel erg ziek geweest toch?
    Ik denk niet dat het ziek zijn/weerstand hebben met vaccinaties te maken heeft. Het ene kind pakt nou eenmaal sneller wat op dan het andere. En dan kunnen ze allemaal wel of niet gevaccineerd zijn in 1 gezin, ook daar zie je vaak verschil bij kinderen.
     
  2. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Nou idd!
    Zal mijn vriendin ook kunnen waarderen, zij heeft polio gehad. Goed voor de weerstand, niet voor haar bewegingsapparaat want ze is verlamd. In haar geboorteland hadden ze geen vaccinaties tegen polio en nee de dorpsmedicijnman had ook geen resultaat.

    Prematuurkindjes staan ook niet bekend om hun geweldige weerstand en je weet nooit of je kindje te vroeg wordt geboren. Wat fijn dan dat je je kindje alvast kan beschermen tegen potentieel levensbedreigende ziekte :)
     
    Zuul, Jackie87 en Vaasje vinden dit leuk.
  3. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief


    Ja klopt m'n middelste heeft een of ander ziekte gehad die bijna niet voorkomt. (wat overigens nog in onderzoek is of dit corona gerelateerd is of niet) Maar buiten dat heeft hij ook op een enkele keer koorts na nooit wat aan de hand.

    Mn oudste idem. Ook alleen een keertje koorts gehad meer niet.

    M'n jongste, ja die is heel veel ziek, veel ziekenhuis opnames etc maar allemaal long of luchtwegen gerelateerd door z'n long beschadiging.

    Ik bedoel er alleen mee te zeggen dat gevaccineerde kinderen echt geen mindere weerstand hebben dan kinderen die niet gevaccineerd worden.

    Weerstand moet je opbouwen door dingen te krijgen, de een wordt daar ziek van de ander niet. Weerstand heeft niks met wel of niet vaccineren te maken.
     
  4. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Hoe kan ze nou conclusies eraan verbinden terwijl t onderzoek zo wankel is? Kijk, dat je lichtelijk argwanend kijkt naar wetenschappelijk onderzoek oke. Mijn professor was ook een fraudeur helaas, dat levert echt wel een deuk op in t vertrouwen. Maar dat je dan wel het aanneemt van iemand waarbij ik t woord onderzoek niet eens durf te gebruiken, daar zet ik vraagtekens bij. Je kan geen causaal verband aantonen op deze manier. Is de kinkhoest vastgesteld door arts of door de bioresonantie bv? Is er een controlegroep geweest? Was het dubbel blind?
     
    Jackie87, Talithaaa, JupitR en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.173
    6.698
    113
    Vrouw
    Ik zie inderdaad ook niet in hoe antistoffen tegen ziekte A je per se gaan helpen tegen ziekte B.

    Wij zijn doorgeslagen vaccineerders, en hebben mijn oudste ook tegen waterpokken gevaccineerd :oops: Is in andere landen overigens wel gebruikelijker. Eén van mijn huisartsen zei zoiets als dat het meemaken van een ziekte ook goed is voor een kind en vond het vaccineren tegen waterpokken ook niet nodig. Dat vind ik dus ook al zo'n onzin. Leer dan liever van ziekzijn van de griep, dan van iets dat te voorkomen is.
     
    Jessi79 vindt dit leuk.
  6. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.034
    113
    Zeker net als die homeopaat die Sylvia Millecam kon genezen van haar kanker :rolleyes:
    Of Jomanda :|
     
  7. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.173
    6.698
    113
    Vrouw
    Misschien als je een homephaat zoekt (met een h ertussen) dat het beter zou werken.
     
    liefmeimeisje en Soturi vinden dit leuk.
  8. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.034
    113
    Haha dat had m’n telefoon ervan gemaakt :rolleyes: Stomme autocorrect :rolleyes:
     
  9. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.173
    6.698
    113
    Vrouw
    Haha nee, homeopaat (zonder h) is goed.
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  10. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.034
    113
    Ik ging al twijfelen :roflmao:
     
  11. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.022
    15.560
    113
    Vrouw
    :D ik wou er zelf niets van zeggen omdat ik geen schrijfwonder ben :).
     
    JupitR vindt dit leuk.
  12. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.034
    113
    Ja natuurlijk zegt ze dat. Ze gaat niet iets lopen roepen dat ze niet kan.
    Maar je bent enorm overtuigd van het feit dat een homeopaat kinkhoest kan begeleiden/genezen/aan kan pakken, maar op de vraag HOE dan, weet je het niet. mals ik ergens van overtuigd ben en ik wil dit kenbaar maken aan mensen, dan zorg ik in ieder geval dat ik met een bak argumenten aankom bij een ander die niet te weerleggen zijn. Nu klinkt het een beetje als het verhaal van de klok en de klepel...
     
    Zuul, Talithaaa, Loveischocola en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.034
    113
    Sorry, ik moest er even over nadenken maar ik snap ‘m nu :roflmao:
    Sorry ben een beetje moe vandaag :$
     
    JupitR vindt dit leuk.
  14. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.173
    6.698
    113
    Vrouw
    Hahaha, ik dacht ook al, dit kan ik gewoon niet gaan uitleggen :roflmao:
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  15. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.930
    12.404
    113
    Vrouw
    Owhhh voel me zoo dom maar snap hem niet :oops:
     
  16. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.034
    113
    Ik was nog niet zo helder. Het ging zo; ik reageerde op jou met ‘autocorrect’, toen ging ik zwemmen en na een kwartier in het water dacht ik: ‘O, dát bedoelt ze dus’ :roflmao:
     
  17. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.173
    6.698
    113
    Vrouw
    Ik zie nu pas dat ik zelf ook een spelfout maakte. Nouja, iig duidelijk dat ik een homeopaat met of zonder h niet zou consulteren als mijn kindje kinkhoest zou hebben.
     
  18. Loveyoga

    Loveyoga Bekend lid

    8 feb 2020
    550
    472
    63
    Vrouw
    In het ziekenhuis kunnen ze er niet veel aan doen. Behalve opname en zuurstof. Maar met een homeopaat erbij wel. Wil niet zeggen dat je dan niet naar t ziekenhuis moet.
     
  19. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.930
    12.404
    113
    Vrouw
    Maar als je bij ziekenhuis komt, en denk je dat hun blij zijn met de “medicatie” van de homeopaat?
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  20. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.022
    15.560
    113
    Vrouw
    En wat doet de homeopaat dan exact?
     
    Iertje81 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina