geen blaasontsteking meer maar wel aandrang en vaak plassen

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Arja, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Afgelopen zaterdag heeft de weekendhuisarts een blaasontsteking geconstateerd. Heb voor vijf dagen antibiotica meegekregen. Het hielp al vrij snel. Gistermiddag kreeg ik weer dat zelfde zeurderige gevoel in mijn onderbuik en begon het vaak kleine beetjes plassen weer. Afgelopen nacht ben ik ieder uur naar het toilet geweest voor een paar druppels. Vandaag mijn urine laten testen, maar dat was schoon dus ik hoef niet mijn kuur te verlengen. Zijn er meer vrouwen die hier ervaring mee hebben? Ik vind het maar raar dat tijdens een kuur de klachten terugkomen maar dat er geen bacterien meer gevonden worden.

2. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Kan, dan zijn er te weinig bacteriën voor een goed positieve test. Even afwachten en vrijdag nog een keer laten testen kan schelen.
    Bij mij was de test bij de huisarts negatief, en de kweek op 't ziekenhuis positief.

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik vind 5 dagen erg kort voor een ab-kuur!
    Ik heb weleens 7 a 10 dagen een kuur gehad voor blaasontsteking.

4. Angelala

Angelala Actief lid

3 apr 2008
    296
    0
    0
    Hoihoiii :D

Ik heb dat ook altijd het blijft bij mij altijd een tijdje hangen de pijn.... omdat je slijmvliezen geiriteerd zijn geloof ik ;) Maar soms was het dan nog niet weg, de ontsteking dan en dan zagen ze het op een of andere manier nog niet in mijn urine en als ik dan een dag later kwam wel... :( Ik zou als je morgen nog heel veel last heb nog een keer langs de dokter gaan om het te controleren.

Liefs Angela

5. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Dankjewel voor jullie reacties. Ik heb zometeen weer een afspraak met de huisarts, ben benieuwd!

6. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    5 dagen voor een AB kuur kan normaal zijn. AB komt ook in verschillende sterktes. De allerzwaarste kuur is volgens mij zelfs een stootkuur van 3 dagen of zo, maar dan krijg je ook waanzinnig veel tegelijkertijd.

Daarnaast, tsja, het kan weer blaasontsteking zijn... maar ik moest in het begin van mijn zwangerschap ook heel vaak voor kleine beetjes naar de WC, maar ik had het niet. Misschien hoort het er gewoon een beetje bij?

7. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik had ook heel erg die druk op de blaas en dan zat ik en dan kwam er niks. Toch bleef ik dan altijd nog even zitten, want uitplassen is goed he!

Deel Deze Pagina