Heb even jullie hulp nodig...De oma van Sam belde net wat hij voor de kerst zou willen hebben. Ik heb echt GEEN idee! Erg hè? Hij is dan 14 maanden...Wat een luxeprobleem! Iemand leuke suggesties? Groetjes, Moosje
hier hetzelfde,Jenna is 10weken dus echt spelen doet ze nog niet en ik weet dus ook echt niet wat ze leuk gaat vinden. We hebben nu van fisher price een "link a doos" gevraagd, boekjes of kinder dvd's (ik hou zelf heel erg van disney en aangezien er daar heeeeeel veeeeel van zijn kunnen ze voorlopig kopen )
hmm 14 maanden is NET jonger dan anne en anne is op dit moment verslaafd aan boeken en puzzels verder vind ze little people nog steeds helemaal geweldig en blokjes en zo'n vormenstoof en alles wat lijkt op dieren dus wij hebben dus tegen opa en oma gezegd "dit vind ze ongeveer leuk en bedenk zelf maar iets"
Met 14 maanden was Ana-Lucia gek van Little People (nog steeds eigenlijk) en van boekjes (ook nog steeds haha).
Oh dat little people spul is echt super! Ik heb vandaag voor Louise de kerststal gekocht. Ze heeft er zo lief mee gespeeld terwijl vriend en ik de kerstboom optuigden. Ik moet wel zeggen dat het pas sinds kort is dat ze er naar omkijkt.