Wie heeft er ook last van pijnlijke borsten ? Ik heb sinds paar dagen aan mijn rechterborst wat pijn en steken avonds, ik hoorde dat dit door groei of stuwing kan komen .. Klopt dat ? Ze groeien wel heel snel
Ja hoor, hoort er helemaal bij! Kan ook goed zijn dat het lekken nu binnenkort gaat beginnen, ook dat is helemaal normaal.
Hier van een B naar een E cup gegaan. Geloof me, dat was een pijnlijke geschiedenis.. En dan te bedenken dat de stuwing nog moet beginnen!
De afgelopen dagen ook veel pijn en last van mn borsten.. Ik ben bij iedere zwangerschap een cup maat gegroeid en is niet meer afgenomen daarna. Ik heb nu cup F, dus ben benieuwd waar ik uit kom..
Pff ik heb er ook ineens enorm last van, vooral omdraaien in bed en einde van de dag. Ben van een b naar een grote c gegaan. (Nu al) bij mn knul had ik na de bevalling D/DD.
Herkenbaar...in het begin van de zwangerschap heel erg gehad en het is nu sinds een paar weken weer zo gevoelig en dan ook van die steken dat je denkt dat de beugel van de bh dwars door je borst heen is gevouwen. (gelukkig niet) Ook erg zere en gevoelige tepels. Overgens heb ik nog geen melkafscheiding gehad voor zover ik heb gezien, iemand ervaring mee? want ook dat kan gebeuren zeggen ze.
Bij mijn zoontje had ik vanaf week 20 al flinke lekkages en nu vanaf week 30. Gelukkig wel voornamelijk snachts nog nu
Ik heb vanaf begin tot het eind zere borsten gehad, vanaf 20 weken begon ik ook gigantisch te lekken.