kinpiercing

Discussion in 'De lounge' started by mamabeer, Oct 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja die heup piercings die kon ik al je kan er ook een tussen je borsten zetten. Maar dat mag ik niet hebben

2. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    ik heb m ook gehad helaas niet zolang maar ik kan alleen tegen chirurgisch staal goud zilver
    het deed geen pijn ja even een klein prikje thats it
    helaas moet ik hem eruit halen omdat ik geopereerd werd en kreeg m daarna er niet meer in maar ga binnen kort een andere laten zetten

3. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
  4. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
  5. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

hoi hoi

ik heb mijn piercing nu 8 jaar
    heb er geen last van gehad en heeft me zelf geen pijn gedaan
    maar moet je wel zeggen dat het bij iedereen verschillend is
    het ligt maar net aan je pijngrens en hoe je er zelf onder bent..
    heb zelf ook tijdje piercings gezet
    dus als je je super zenuwachtig bent eet of drink iets waar super veel suiker in zit zo dat je suiker gehalte niet naar benenden schiet
    hou het ook echt goed schoon spoel en gebruik zeezout voor de buiten kant
    elke dag 3 a 4 keer dat is het beste..
    de meeste zeggen 1x is goed maar zou dat ech nietdoen..
    succes meis

6. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    ow ik lees net dat ie eruit moet als je geopereerd moet worden en over 4 maanden moet ik geopereerd worden. Is het dan wel verstandig om het nu te doen anders groeit het dan dicht maar mss zijn daar ook weer alternatieve voor.

7. Aura

Aura Niet meer actief

Nou ik heb er ook een aantal jaar een gehad, wat een ramp.
    Deed geen zeer ofzo en vond het erg mooi maar helaas is heel mijn ondergebit nu naar de knoppen.
    Van mijn twee onder tanden is het tandvlees dusdanig teruggetrokken dat ik geluk heb dat ze er nog inzitten (ze zitten zelfs een beetje los). Daarom ga ik nu ook voor de zekerheid mijn tongpiercing eruithalen. De tandarts zei dat ik dat idd kon doen maar dat dit echt kwam door de labret piercing....Ik zou er dus nog 2x over nadenken, het is heel mooi maar voor je gebit funest.

8. janna76

janna76 Fanatiek lid

Nov 8, 2008
    1,412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Om eerlijk te zijn heb ik nog niet alles gelezen. Maar wou je toch ook even mijn verhaaltje vertellen. Ik heb een tepel piercing gehad. Van titanium , maar hij is er bij mij dus mooi wel uitgegroeid en nu heb ik echt een hele lelijke tepel aan over gehouden. Titanium of niet, dat zegt dus ook niet altijd alles.
    Oja, hij is er in 4 maanden bijna helemaal uit gekomen voor ik hem heb verwijdert.
    Maar vind het wel jammer want een piercing vind ik best mooi

9. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    er zijn toch ook negatieve kanten:( wat erg at met je tanden:( ik hoop voor je dat het nog goed komt. Ik wist helemaal niet dat dat kon. Ik wist dat wel van tongpiercings...die wou ik eerst ook maar omdat ik van vele hoorde van klachten over de tanden heb ik dat maar niet gedaan

10. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

hoihoi

als je over 4 maanden geopereerd word kan je inderdaad beter even wachten
    en dan je piercing laten zetten zou zonde zijn als hij dadelijk dicht is;)
    over het terug getrokken tand vlees ik heb er geen last van
    vaak heb je een te lange piercing in gehad zo dat de piercing tegen het tand vlees komt;)

11. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    een vriendin van mij heeft in haar nek 2 piercings. verticaal en onder elkaar.

kon zo snel geen foto vinden maar heb het geprobeerd beetje na te maken zodat je een idee krijgt!

heel erg mooi vind ik het zelf.

12. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,809
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    :)Brrr:)
    Heb zelf een navelpiercing (1e keer ging niet goed, dus na een jaar opnieuw laten zetten) en ook nog 2 in de binnenkant van mn oor zeg maar.. geen idee hoe die heet. En daarbij spuit ik mezelf dagelijks in mijn buik, dus bang voor naalden ben ik niet. Maar goed, wat ik wil zeggen, heb net het filmpje over die heuppiercing gekeken en vond het er echt smerig uit zien :)

Daarbij, als dat mokkel ooit aan zal komen, of in verwachting zal raken... Wat zal het er dan uit gaan zien zeg.. :)

En daarbij, zo'n heup, nek, hals of waar dan ook piercing lijken me echt zooo scary!! Ik ben zelf 1 keer met mn navelpiercing aan mijn vriend zijn riem blijven haken, en dat ging me toch bloeden en deed toch zo ontzettend pijn!!!! Brrrr!! Jullie allemaal liever dan ik!! Ik denk dat ik het maar bij mijn 3 piercings gan houden ;)

Share This Page