Hoe was jullie vakantie! (zomer?)

Discussie in 'De lounge' gestart door miekie82, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Hoe was jullie vakantie of zomer?

    Gewoon intresse! Ik ben dit jaar voor het eerst niet op vakantie geweest, ivm Tijn. Wij gaan eind september 10 dagen naar Spanje en heb er heeeel veeel zin in!

    Ik baal wel heel erg van deze zomer! Normaal kan het me niet zo schelen, maar heb jaren gewerkt in de zomer, was het niet een bijbaantje dan wel mijn "normale" werk, dus dacht deze zomer van mijn 4 maanden vrij te gaan genieten, met mooi weer, had al helemaal gefantaseerd over met Tijn naar het strand (5 min, hier vandaan), lekker veel bbq'en in de tuin en veel erop uit met Tijn! Maar nee hoor..geen mooie zomer gehad! Maar wel een mooi binkie! hihihihi

    Maar heb dus nog wat in het verschiet! En jullie?

    kus miek
     
  2. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wij hebben ook nog wat in t verschiet. Ik heb helemaal geen vakantie gehad (ja zwangerschap en verlof ja) haha.. En heb alleen die week in oktober 'vakantie'. Ach.. wie weet volgend jaar en anders t jaar er op maar weer s.. Mn man moet morgen na 3 weken vakantie weer beginnen (met frisse tegenzin haha). Nou ja.. vakantie.. Hij heeft de hele tuin opgeknapt.. :thumup: Echt supermooi geworden hoor, mijn complimenten!
     
  3. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    Belgiƫ
    Veel te kort :) Kan iemand er nog enkele maandjes aanbreien ?
    Ik heb het heerlijk naar mijn zin gehad, te heerlijk... zou gerust nog wat vakantie aankunnen maar dan met wat meer zon !
     
  4. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Wij gaan morgen pas met vakantie.
    Zou eerst Center Parcs worden maar we gaan lekker naar Texel toe!
    Heeeerlijk!
    Mn ouders zitten daar in een huisje en we mogen lekker paar dagen erbij komen zitten :D
    Super luxe huisje hebben ze daar nu :D
    Onze vakantie is pas vrijdag begonnen en morgen dus lekker weg!
    Kan er nog niet veel over zeggen dus hahaha
     
  5. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik heb mijn vakantieuren aan mijn verlof vastgeplakt. Ergens in oktober heb ik nog 2 weekjes. Moet ze nog inplannen maar we gaan niet weg. Mn vriend heeft net 4 weken vakantie gehad. Was relaxt. 1 weekend weggeweest, voelde als een complete vakantie.
     
  6. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    wij zijn in juni 3 weken naar Turkije geweest, super heet maar ja wel veel beter dan hier!
    Is september niet beter dan boeken we nog een weekje naar Turkije want van dit weer wordt ik zwaar depri en kan ik niet een hele winter op teren hoor ;)
     
  7. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ben dit jaar maar niet gegaan,ik durfde eerlijk gezegd niet nu ik zwanger ben.

    ben wel in maart nog 1 weekje naar marokko geweest.

    en we gaan dan in dec/jan weer een weekje.

    vond de vakantie wel tegen vallen zeker voor de kids met het slechte weer.
     
  8. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Onze vakantie was niet echt leuk, we zijn ook eerder terug gegaan.
    We gingen voor het eerst kamperen en voor het eerst in NL op vakantie, beiden echt niet ons ding...
     
  9. Bo20

    Bo20 Fanatiek lid

    8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Wij zijn deze zomer ook niet weggeweest en dat is voor mij de eerste zomer in mijn hele leven dat ik niet op vakantie ben geweest! Wij zijn elk jaar wel lekker een aantal weken in het buitenland te vinden, maar dit jaar hebben we een huis gekocht en moest daar nog heeeeeeel veel in gebeuren. Hoe mooi ons huis is, ik mis de zon, strand en zee toch wel enorm. Dus wie weet gaan we nog even weg. Ik heb nog geen vakantie gehad en ook nog niks gepland..

    Of er moet nog een lekkere nazomer aankomen.. hihi.. dat zou ook Ć©rg fijn zijn! :D
     
  10. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Wij zijn begin augustus 2 weken naar Marokko geweest, of ja, mijn man 2 weken en Iman en ik anderhalve week.
    4 dagen familiebezoek en erna in een hotel bij zee.
    Ben blij dat we gegaan zijn, van het weer in NL word je ook niet vrolijk deze zomer...
     
  11. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    wij hebben nog geen vakantie gehad pas 3 sep dus nog ff vol houden maar het is wel triest hoor hier in nederland op het moment pfffff
    echt zielig voor de kids die al op school zitten ken me niet voorsttellen dat die een leuke vakantie hebben gehad als ze in nederland zijn gebleven!
     
  12. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    wij zijn 2 weken wezen kamperen in oostenrijk en dat voldeet ons supergoed !

    we hebben daar maar een paar dagen regen gehad voor de rest alleen maar mooi weer zo rond de 25 a 30 graden !
    ik weet nog dat we terug kwamen en het weer hier regenachtig was en ik met een verbande rug rondliep ..hoezo aklimatiseren ?

    tja hier in nederland is het natuurlijk geen weer zo en dat is zeker balen voor thuisblijvers .

    een lekkere nazomer mag van mij ook wel !

    L.sybje
     
  13. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik mag nog :) 11 sept as vertrekken wij naar turkije
     
  14. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Wij zijn net terug van onze huwelijksreis en het was in 1 woord fantastisch! Zuid-Duitsland, in de bergen: echt zalig. En de status van newlyweds maakte het nog eens extra bijzonder!
     
  15. Andrea mv Ryan

    Andrea mv Ryan Fanatiek lid

    31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Drie keer niets. :)
    M'n man is met spoed geopereerd aan een hernia, dus ik heb hem moeten "verzorgen" terwijl het met mij steeds slechter ging met m'n bekken. Nu is hij weer aan het werken en kan hij mij verzorgen. :)
    We waren toch niet van plan om op vakantie te gaan, maar wel van plan om het leuker in te delen, zoals een dagje Efteling. Nu horen we Ryan elke dag zeggen: Als papa en mama beter zijn, gaan we naar de Efteling.
    Volgend jaar maken we het allemaal goed!
     
  16. Racebabe

    Racebabe Fanatiek lid

    16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    bij ons was het in 1 woord: bagger.
    ik heb helemaal geen vakantie en mn vriend had 3 weken vrij en slecht weer. Hij heeft wat klusjes gedaan, maar baalde enorm en was ergens wel blij dat ie weer aan het werk kon.
    We hebben geen geld om op vakantie te gaan, dus moeten ons thuis zien te vermaken..
     
  17. Duveldraakje22

    Duveldraakje22 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Wij moeten nog. We gaan, als het goed is, 15 september naar Frankrijk. Ik ga dan met mn vader, moeder en Anouk. Hopelijk is mijn vader dan weer helemaal opgeknapt, hij ligt sinds gisteren in het ziekenhuis, maar we zullen zien.

    Liefs,
    Duveldraakje
     
  18. nikkijane

    nikkijane Fanatiek lid

    27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Hallo,
    Ik ben zondag terug gekomen van 4 weken vakantie.
    We zijn wezen kamperen, eerst in Frankrijk, Annecy, toen vertrokken via spanje naar andorra (daar besloten mijn pil te laten staan), en toen naar de provence in frankrijk, en de vakantie weer afgesloten in Annecy.
    Daar hebben we heerlijk weer gehad, en heerlijk kunnen genieten van elkaar.

    Wel hadden we de hond naar een hondenhotel gebracht, maar vond het echt heel moeilijk om haar te missen, 4 weken lang. we hebben haar zondag ook meteen opgehaald. Heerlijk dat we nu weer compleet zijn!

    Woensdag ga ik weer aan het werk. nog niet erg veel zin in....

    xxx nikki
     
  19. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.008
    4.182
    113
    Wij hebben nog geen vakantie gehad

    Maar 10 september stappen we dan toch echt in het vliegtuig en dan is het San Fransisco we're back.

    Groetjes anita
     
  20. brussie

    brussie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik ben in mei bevallen dus nog niet op vakantie geweest. Wel net een weekendje bij mijn vader geweest met m'n kindjes (man moest werken). En natuurlijk lekker een paar keer naar de dierentuin enzo.
    We gaan (als het goed is) eind september nog een weekje weg (waarschijnlijk Mallorca) en IK HEB ER ZIN IN!
     

Deel Deze Pagina