Aangezien het zonnetje weer lekker aan het schijnen is ben ik benieuwd naar jullie tuin. Wat voor decoratie hebben jullie erin staan en hoe maken jullie het gezellig? Wil van de week mijn tuintje zomerklaar maken.
zand zand zand en 3 bergen zand, losse stenen en verdwaalde tuinhekjes en 3 containers kris kras op het zand.dan nog een stapel puin wat onder de grond uit kwam en een aantal losse planken,een half geschilderde schutting. geloof me dat wil je allemaal niet zien. hihi. oooooit moet het een mooie tuin worden die peuterproof is.
Ik ben weer verliefd op mn tuin, vanmiddag hebben we voor en achter helemaal gedaan. gister bloembakken met leuke plantjes gekocht en vandaag alles op zn plek gezet, met de hogedruk alles schoongespoten en onkruid eruit gehaald en het ziet er weer gelikt uit! Volgende week nieuw kunstgras... We hebben een koivijver en en daarachter een zitje van steigerhout op grijze vlonders ... vorig jaar alles uit de tuin getrokken en her ingericht!! met dit weer krijg je weer groene vingers he! ben benieuwd wat de rest heeft voor tuin
Bekijk bijlage 144823 Voila! Onze tuin... In het stuk rechts, waar nu nog aarde in zit, willen we alles uithalen en dan graszoden leggen, dan is de tuin een stuk ruimer.
als de hovenier is geweest en de rotzooi heeft weg gewerkt (we hebben 3 m3 afgegraven en dat moet weg gehaald en dan word er kunstgras in gelegd. en komt er een speelhuisje nieuwe glijbaan en zandbak. oja niet te vergeten nieuwe tuin meubels hahaha
lautjuh wat stoer dat grote speeltoestel, ennuh een open haard?? ons gras ziet er naja zag er half uur geleden ook zo uit door de honden, nu zijn we alles eruit aan het scheppen ... kunstgras komt er!
@ Rica: Dit toestel staat er sinds 2 dagen haha. Heeft papa even in elkaar geknutseld. En ja we hebben een houtkachel. Valt het op? Het gras hebben we voor 2 weken terug wat aangedaan. Het nieuwe gras moet alleen nog opkomen. Door de strenge winter, het vele sneeuw en een hond is het zo kapot gegaan.
En dit is de andere kant. Niet echt een duidelijke foto maar het terras is overdekt en er staat een houten schuurtje.
Dat is een diepe tuin zeg! hoe lang is die? Gaaf hoor! die van ons is maar 7,5 meter diep en dan begint de tuin van de achterburen al
Wij hebben geen achterburen De kavel is 735m2, de achtertuin is een flink deel daarvan want de oprit is smal en het huis niet zo heel groot. Het nadeel: er moet nog zoveel gebeuren en met deze opp is dat een duur grapje :S haha
onze tuin vorig jaar.. moet nog veel an geburen maar is ook een maga tuin. nu zijn bezig om het gras dood te krijgen en dan word dat recht gemaakt en dan komen er gras matten,.