In het belang van onze dochter wordt er een onderzoek gedaan door het NIFP naar de geschiktheid als ouders voor onze dochter. Heeft iemand hier ervaring mee?
Geen ervaring maar het lijkt me dat je hier niet zomaar bij terecht komt. Kan en wil je wat meer informatie geven? Ik zou persoonlijk goed meewerken. waar liggen de twijfel punten en zou je daar aan kunnen werken? Hulp accepteren is meestal in deze gevallen beter dan het afslaan.
Ik lig momenteel in een vechtscheiding. Mijn ex denkt dat ik niet geschikt ben als moeder. Er is een onderzoek geweest en dit heeft als uitkomst dat mijn dochter hechtingsproblemen heeft. Nu wordt ze aan 1 ouder toegewezen. en is dus nu de vraag welke van de twee is het meest geschikt voor onze dochter. de andere ouder zal ze zien middels een omgangsregeling. Dit onderzoek is dus op verzoek van mijn ex.
Gelukkig geen ervaring mee, maar dit lijkt me voor jouw een vreselijke situatie. Ik wil je heel veel sterkte / succes toewensen!
Heftige situatie.. meewerken zal in deze situatie's altijd beter zijn. Hopelijk is er iemand die jou vragen kan beantwoorden. Sterkte!
Wat een rotsituatie. Heel veel sterkte. Denk dat coƶperatief zijn de beste oplossing is. Triest dat het zo moet