Zouden jullie zoiets in de winter dragen? Vind ze erg leuk, maar twijfel een beetje of het niet gek staat in de winter. Vind het ook een beetje zonde om ze een paar weken te dragen en dan in de kast te zetten... 4651 Elche - Geklede Schoenen - Dames - Wolkyshop.nl
Hmm ik zelf zou ze niet dragen in winter, maar ik ben ook meer van de laarzen en Uggs in de winter (en bij gelegenheden pumps)
Nee zou ze niet in de winter dragen, veel te koud! Denk ook niet dat het touw (of wat is dat op de zool ) mooi zou blijven in de nattigheid/sneeuw? Brr alleen t idee al, blote voeten in de sneeuw, ik zou doodgaan van de kou!
Ik vind het model echt maar niks. En dat roze kleurtje er al helemaal over. Maar als het jouw droomschoen is, dan moet je hem aandoen.
Nee niet als dagelijkse winter schoen. Meer voor voorjaar/zomer. Vind de kleurtjes ook niet voor de winter.
Nee, mij te koud. Daarbij vind ik Wolky een beetje een 'lomp' merk, net als Gabor. Schoenen ogen altijd zo 'lomp'
Volgens mij zou het kunnen, maar ik vind ze persoonlijk nogal duur voor een espadrille en denk idd dat je ze niet zoveel gaat aandoen ivm de kou. Moesten ze een koopje zijn, dan zou het wel kunnen, gewoon voor de fun.
Ik vind ze vooral door de hak (met dat touwachtige) echt zomers aandoen. Ik zou ze dus daardoor in de winter ook niet dragen. Maar qua kou kan het wel gewoon vind ik, ik heb ook heel vaak pumps aan in de winter, dat komt een beetje op hetzelfde neer.
ik herzie mijn mening ook. ik had nog niet gezien dat het een touwzool is. nee dan kan het niet vind ik. als het nou gewoon hout of rubber was zou het met een gelegenheid nog wel gaan.
Ik vind het ook meer een voorjaars- en zomerschoen... En vind Wolky persoonlijk veel te duur. Ze hebben hele mooie dingen, maar 175 voor een paar enkellaarsjes vorig jaar vond ik veeeeeel te duur!
Zijn idd duur! Ik heb Espadrilles van Tommy Hilfiger die waren goedkoper en mooier!( en lopen zoooo lekker!!!)
Ik heb toen een paar van Rieker gekocht, enkellaarsjes. Lopen ook zo zalig en kostten maar 65,00... Vraag mij eigenlijk af hoe dat het komt dat Wolky zo duur is.