Hoi meiden, Ik ben nu ongeveer 5,5 week zwanger. Voel me heel goed, op wat lichte ochtendmissijkheid en wat meer puistjes na. Gisteren toen ik naar de wc ging en afveegde zag ik op het wc papier wat oud bruin/ rozige afscheiding. Ik schrok best wel erg. Daarna nog een keer afgeveegd en toen nog een heel klein beetje. Daarna helemaal niks meer. Ook geen last van krampen oid. Vandaag ook helemaal geen last meer van, alleen toen ik net naar de wc ging zat er weer wat bruinige afscheiding aan het papiertje. Dit was minimaal. Ook nu nergens last van verder. 1,5 week geleden heb ik ook wat lichtroze/ roodverlies gehad maar dat had met mijn innesteling te maken denk ik want een aantal dagen later testte ik dik positief. Meiden die dit herkennen? En kan dit kwaad?? Het is ook niet vol (rood) bloed ofzo.. Maar word er toch wel een beetje onzeker van..
Ik herjen je onzekerheid.. Het hoeft helemaal niets te zijn, ik heb er ook af en toe last van. Ik heb zelf het idee dat het bij mij komt door mijn darmen en obstipatie.. Of wanneer ik de hele dag gewerkt hebt en veel heb gestaan. Eerst schrok ik er ook van en werd ik er onzeker door. Maar mijn verloskundige zei ook dat wanneer het bruin is een je hebt geen krampen of erge pijn dat het niets hoef te betekenen. Pas wanneer het in hoeveelheid toeneemt en je krampen krijgt moet je even de verloskundige bellen...
Oh super bedankt meiden! Stelt me gerust.. Heb vandaag inderdaad veel gelopen en gestaan op het werk. Dus misschien kan het daar ook een beetje mee te maken hebben.