Kip zonder kop

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Ientje89, 13 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ientje89

    Ientje89 Lid

    2 sep 2016
    48
    40
    18
    Vrouw
    Groningen
    Pfff... nog maar zo pril.. maar echt, ik loop als een kip zonder kop door het huis heen. Zelfs mijn man ergert zich er aan.. (grapje natuurlijk, Maar het valt hem ook op)
    Kan dit al zo vlot? Of verbeeld ik me dot gewoon in...
    Ik ga nu natuurlijk alles relateren aan mijn zwangerschap waar ik normaal niet zo veel last van hem haha.

    Dan nog iets... hoe is dat bij jullie gegaan bij een 2e of meer, ik was bij de 1e rond de 6 week erg misselijk. Ik kon geen boe of bah, of ik hing boven het toilet en dat tot 20 weken. Heb ook nog bijna in ziekenhuis gelegen.
    Ik ben zo bang dat ik het weer heel erg krijg. Want dan wordt het echt pittig met ons kind van 2 jaar...
    Hoe deden jullie dat?
     
  2. Babyvijf

    Babyvijf Fanatiek lid

    23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Allereerst gefeliciteerd.

    Ik had t ook per direct. Loop al de hele zwangerschap als een kip zonder kop. Sleutels vergeten en buitengesloten staan bijvoorbeeld. Telefoon in broekzak laten zitten en in de was gegooid haha.

    Ik heb medicatie gekregen vanaf de eerste dag dat ik misselijk werd. Hielp helaas maar kort. En tja gewoon veel op de bank hangen met de kleinste en dan puzzelen,blokjes spelen, tv kijken enz
     
    Ientje89 vindt dit leuk.
  3. Ientje89

    Ientje89 Lid

    2 sep 2016
    48
    40
    18
    Vrouw
    Groningen
    Dat is direct wel het uiterste van vergeetachtigheid je zelf buitensluiten en je telefoon in de was. Hopelijk overkomt mij dat niet :p

    Ik kreeg bij mijn vorige zwangerschap ook medicatie tegen de misselijkheid.m helaas viel dat ook weinig. Zelf nog van die polsbandjes geprobeerd...
    Ik moet het maar gewoon afwachten.. Uiteindelijk ben ik er toen ook doorheen gekomen :thumup:
    En ga ik maar genieten van me zoontje voor zover dat dan lukt.
    Wie weet is er dit keer ook niets aan de hand... we gaan het merken..
     
    Babyvijf vindt dit leuk.
  4. Babyvijf

    Babyvijf Fanatiek lid

    23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Ik wens je een fijne zwangerschap toe.
     
    Ientje89 vindt dit leuk.
  5. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Niet per se kip zonder kop maar op sommige momenten was ik er wel minder bij. Gewoon wat afwezig. Hoort erbij en verdwijnt vaak ook weer.

    Misselijk niet geweest, eerste keer niet en nu ook niet. Tot nu toe verloopt mijn zwangerschap identiek aan de eerste, alleen mijn bekkenklachten beginnen nu eerder.
     
    Ientje89 vindt dit leuk.
  6. kimmaikel24

    kimmaikel24 Fanatiek lid

    22 nov 2012
    1.013
    638
    113
    Ik ben rond deze termijn pas echt een kip zonder kop :p

    Bij de eerste ook de eerste 20 weken alleen maar misselijk/overgeven.
    Deze zwangerschap echt bijna geen last van gehad !

    Geniet van je zwangerschap :)
     
    Ientje89 vindt dit leuk.
  7. Ientje89

    Ientje89 Lid

    2 sep 2016
    48
    40
    18
    Vrouw
    Groningen
    Gelukkig is die vergeetachtigheid iets minder heb ik het idee..
    De misselijk is ook er ook niet. Alleen soms wat weeeig op de maag. Dus ik hoop dat het zo blijft:|
     
  8. Haver11

    Haver11 Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Zo wilde ik gisteren bij mijn dochter van bijna 5 een slabber om doen:eek:
    Die moest bij mijn dochter van 1 om :p
    Ik nog door proberen te duwen want ik kreeg hem natuurlijk niet over haar hoofd, En toen had ik hem door.
     
    Fleur84 vindt dit leuk.
  9. Mies97

    Mies97 Actief lid

    11 dec 2016
    122
    28
    28
    NULL
    NULL
    Ik was vandaag de schoonmaak doekjes aan het zoeken in de koelkast , en chagrijnig omdat iemand ze weer niet op de juiste plek zou hebben terug gelegd, het zal er bij horen denk ik dan maar
     

Deel Deze Pagina