Hallo mede kokers onder ons.. Ik heb vandaag kipbraadsticks gekocht. Ze zijn niet gekruid. Ik heb eigenlijk geen idee wat ik ermee kan doen.. Behalve simpel kruiden met kipkruiden en bakken. Ik dacht misschien hebben jullie ideeen om ze wat lekker klaar te maken voor de kerst.. Ik heb al gedacht aan kip met cola. Wat ik op zich wel lekker vind. maar ja aangezien het voor de kerstdagen is met mijn schoonouders lijkt me dat niet zo'n goed plan.. Hebben jullie ideeen wat ik met de lekkere chickies kan doen
In een ovenschaal met ui, champignons, aardappels etc. Heerlijk gekruide olijfolie of kruidenboter er over en lekker laten sudderen in de oven.
Goud bruin bakken.. Olie afgieten. Sausje maken van sija, ketchup, beetje kipkruiden, knoflook en sambal. Vuur laag, kippies insmeren en kort aanbakken mmm
Kruiden met een heel klein beetje zonnebloemolie, zout, peper, kerriepoeder en koriander. Dan in veel bak en braad boter een tijdje laten braden totdat het vlees helemaal gaar en zacht is. Dan even in de oven onder de grillstand voor een knapperig laagje