Mini in the box

Discussion in 'De lounge' started by HabibiAna, Mar 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,635
    0
    0
    Ik heb daar drie keer wat besteld. De eerste twee keer mn spullen ontvangen. De tweede keer duurde wel wat langer, maar uiteindelijk gekregen. De derde keer was in januari. Spullen niet ontvangen! Contact opgenomen en ze zeiden dat de levertijd tot 40 dagen kon uitlopen ( komt uit china). Na de 40 dagen weer gemaild en ik zou mn geld terugkrijgen. Bankgegevens gegeven en daarna niks meer gehoord. Is alweer drie weken geleden! Ik mail ze elke week weer, maar krijg gewoon geen reactie:x

Wat kan ik nog doen? Ze zitten in china, dus aangifte gaat niet lukken. Ik wilde op fb een reactie achterlaten, maar het werd niet gepost op hun pagina;)
    Baal er echt van, zo lang gewacht en uiteindelijk alsnog niks ontvangen! Meer mensen ervaring mee?

2. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Niet met mini in de the box, maar wel met andere sites waar we dingen besteld hebben uit china die helemaal niet geleverd worden. En wel al betaald hebben. Zei zeggen dat ze het wel verstuurd hebben en dat het ook nog zo kan zijn dat het bij de douane fout gaat. Dus ja je hebt eigenlijk geen poot om op te staan. Beetje jammer want je bent dus wel je geld kwijt. Wij wachten dus nog steeds op een bestelling die we vorig jaar november hebben gedaan en die we nog steeds niet hebben. En die we dus ook niet meer krijgen ben ik bang.

3. evi83

evi83 Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mini in the box is van light in the box.
    En daar heb ik eerlijk gezegd alleen maar goede ervaringen mee.

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Waarschijnlijk is het onderschept door de douane. Nep of namaak bijv. Dit wordt vernietigt en is het risico. Mijn nicht besteld ook via hun en heeft altijd netjes der bestelling ontvangen.
    Wel een keer een flinke naheffing.
    https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=69&t=121040. Dit heb ik kunnen vinden

5. Koffieleut

Koffieleut Niet meer actief

Ik heb daar laatst ook besteld en duurde ook heel lang. Toen kwam ineens de postbode met het pakketje en moesten even 18euro bijbetalen. Bleek dus met de douane te maken te hebben. Als ik dat had geweten had ik er niet besteld want nu was ik nog duur uit!

Het kan dus best nog komen als het bij de douane ligt...

6. Liara

Liara Lid

Jun 1, 2012
    28
    0
    1
    NULL
    NULL
    ojee heb daar net een wii afstandbediening besteld en oplader voor mijn zoon

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Lekker goedkoop maar meestal moet je idd aan de postbode een bedrag bijbetalen. Zorg dat je onder de 25 euro blijft. Dit vinden ze vaak niet de moeite. Vooral dure pakketen worden onderschept en krijgen een flinke naheffing :(. Dit hoeft niet altijd trouwens. Vaak gaan ze er gewoon door.

Dat het niet is aangekomen lijkt mijn een douane probleempje. Tel naar 1 of 2 maanden bij de verzendtijd op. Zolang duurt het vaak wel voor ze het doorsturen. Houdt dsn ook rekening met invoerkosten die je aan de postbode mOet betalen of je krijgt naderhand een naheffing thuis van de douane

8. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

Nov 13, 2012
    3,695
    2
    0
    Dat bijbetalen heeft te maken met het gewicht van het pakketje.. Als iets uit china komt zou je het onder (volgens mij) 12 kilo moeten houden.. Dan komen er geen extra kosten bij vanuit de douane en wordt het ook (meestal) niet onderschept..

Ik heb geen ervaring hiermee dus kan je verder helaas niet helpen.. collega van me had het er toevallig vd week over :D

9. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,635
    0
    0
    Je moet idd onder de 25 euro blijven. Wij moesten de tweede keer ook invoerrechten betalen. Dt keer zat ik dus onder de 25 euro. En het is licht allemaal. Denk daarom niet dat het bij de douane ligt. Ik baal er wel van!. Vooral dat ze niet meer reageren.

10. Malaika

Malaika Fanatiek lid

Aug 27, 2006
    1,359
    0
    36
    Limburg
    Vervelend. Wij hebben alleen maar goede ervaringen met miniinthebox. Soms duurt het idd wel langer, maar als je onder de 25 euro blijft komt het eigenlijk altijd goed

Share This Page