Savira is klaar voor de tuitbeker, ze vind het leuk, lekker en wil dit ook graag zelf doen wat niet lukt omdat ze de beker bijna horizontaal moet houden. Nu laat ik haar af en toe slokjes nemen uit haar beker (zonder de tuit erop) maar wil haar graag leren hoe ze de beker zelf vast kan houden zonder een waterballet te creeren. Ik heb nu een tuitbeker (met zachte tuit) van Tupperware en heb er 1 van Nuby in de kast staan. Die van Nuby kan echt nog niet omdat de anti lek tuit te goed werkt en Savira er dan niks uit krijgt Nu mijn vraag welke beker (merk) is nu het beste geschikt? Ik zocht iets waarvan de tuit misschien wat schuin staan zodat ze hem minder schuin vast hoeft te houden maar die kan ik nergens vinden. Wel zie ik die van Difrax, daarvan staat de tuit wel recht bovenop maar is aan de binnenkant van de fles aangepast zodat het beter bij de tuit komt.
hoi!!! hier kan ze het ook wel zelf vasthouden, maar ze snapt het idd niet dta je het omhoog moet houden. ik heb vandeweek deze: Bekers en drinktuiten < Nûby en dat snapt ze wel, dan hoeft ze hem ook niet omhoog te houden
Hier heb ik inderdaad ook naar gekeken, maar gaat het niet te hard dan? Hoe oud is jouw dochtertje Vlavlip? Savira is namelijk nog maar 6 mnd oud
Mn dochter heeft de tuitbeker nooit begrepen. Die jij laat zien van Nuby kon ze wel uit drinken, maar dan liggend op een kussen oid, ze snapt nog niet dat je hem omhoog moet doen. Dus drinkt ze hier altijd uit een rietjesbeker. Antilek ventielen kan je er vaak wel tijdelijk uit halen hoor, en harde of zachte tuit is even uitproberen.
Wij hebben de Avent Antilek Tuitbeker, er uit drinken is geen probleem, maar het zelf doen is nog wat lastig. Hij snapt wel wat hij moet doen en hij probeert het ook, maar het lukt m nog niet..
mijn dochter is 10 maanden, maar ze snapte de rietjes beker al veel eerder hoor, alleen had ik een te grote, waardoor als je hem een beetje schuin houd er niks meer uit komt. deze vond ik eerst eigenlijk te duur, maar uiteindelijk toch maar gedaan...
ik heb de rietjesbeker en de gewone antilek van nuby zoals afgebeeld hierboven. mijn zoontje heeft ook moeite met het schuin houden maar die antilekrietjesbeker is te moeilijk. Daar krijg je hele slecht iets uit gezogen. Ik moest zelf ook echt veel moeite doen om er iets uit te krijgen. Hoe krijg je het antilek er dan uit?