Nee, ik zou het al helemaal niet vandaag bereiden en morgen pas eten.... Ook al is het 750 gram zou dat risico echt niet willen nemen.
Ik zou het toch wegdoen, misschien wel zonde maar beter dan er flink ziek van worden. Je hebt het eerst buiten de koelkast laten ontdooien en daarna heeft het nog bijna 2 dagen in de koelkast gelegen (als je het vanavond pas opbakt) dat is een hoop tijd voor bacteriën om te groeien. Het is ook nog de vraag of je koelkast wel koud genoeg is, volgens mij zou die officieel onder de 4 graden moeten zijn.
Goed kijken en ruiken! Plakt het of ruikt t niet fris, dan wegdoen! Anders gewoon gebruiken en verwerken voor morgen....wel je gerecht(als het afgekoeld is) in de koelkast zetten.
Als het er nog goed uitziet en niet raar ruikt, dan gewoon gebruiken. Doe dat echt al jaren en ik ben er nog nooit ziek van geweest. Als vlees een dagje extra in de koelkast heeft gelegen kan er weinig gebeuren hoor.
Ik zou er stevig aan ruiken, maar als ie nog vers ruikt, hem vandaag wel ten laatste verwerken. En anders ... Mijn katten zijn dol op kip . Zelfs kip die "op 't randje" is.