Hoi.... Ik heb een probleem...ik kan zo verschrikkelijk snel huilen. Vandaag heb ik mijn collega's verteld dat Julia binnenkort een MRI krijgt...nou je raadt het al....huilen:x Dit heb ik wel vaker, ook als iemand anders huilt, dan krijg ik ook tranen in mijn ogen. Ik schaam me hierom. Heeft iemand een tip voor mij waardoor ik niet zo snel huil?
Ik lees even mee....herkenbaar namelijk...zeker sinds ik kinderen heb ben ik een emotioneel wrakje...dat was ik daarvoor echt helemaaaaaal niet.
Proberen om even afstand te nemen, moment voor jezelf te nemen als je merkt dat de tranen komen misschien? Huilen is niet erg, maar snap wel dat het af en toe vervelend kan zijn!
Sinds ik bevallen ben kan ik ook echt overal om huilen wordt er soms niet goed van. Wat bij mij goed werkt is heel diep ademhalen en een paar keer goed slikken en dan zakt het meestal weg.
Hier nog 1.. Als nu die nieuwe pampers reclame met die vliegende hartjes voorbij komt,snik ik gewoon!
haha ik sluit me volledig aan! Janken om alles! De meest bizarre dingen. Als ik iets uit wil leggen aan mn vriend waarom ik het liever niet heb, JANKUUHH!! Echt om niets... Ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben... Was altijd zo'n bikkel, nu huil ik om ALLES!
Gisteren heb ik het een paar collega's verteld en toen ging het goed. Vandaag dus niet....ik voel het ook aankomen; Ik zie er tegen op om het te vertellen, tril een beetje en voel me zenuwachtig!! Maar raar toch, de ene dag moet ik erom huilen en de andere dag niet.
Heb er ook last van, maar dan vooral wanneer ik boos ben. Kan echt van kwaadheid zo ontzettend huilen, verschrikkelijk!
Hier nog zo'n huilebalkje. Ik kan het ook met geen mogelijkheid tegen houden hoor, al merk ik wel dat het erger is als ik moe ben en als het over kindjes gaat. Ik zat trouwens net heel erg te knipperen bij Oh Oh Barbie, die zat te brullen omdat ze afscheid moest nemen, errug!!!
Ik huil ook om alles... Maar schaam me er echt niet voor. De mensen die dicht bij me staan kennen me goed en weten dat nou eenmaal ("gaat ze weer hoor...") Ouders gedag zeggen als ik een paar dagen bij ze ben geweest, als iemand anders huilt. Programma's als hello goodbye, grenzeloos verliefd, het einde van undercover boss.... Maar zelf als ik tijdens zappen halverwege programma blijf hangen kan ik al na 2 minuten janken, of in een slechte scene van gtst of in een reclame...... Veeg mij maar op
Ik ben bang dat we het gewoon moeten accepteren Ik heb er ook veel meer last van gekregen nadat ik moeder ben geworden. Wat ik heb gemerkt is dat het ook te maken heeft met m'n maandelijkse periodes. Vlak voor ik ongesteld moeten worden heb ik het veel erger, echte PMS klacht bij mij dus. En nu ik zwanger ben komen de traantjes ook erg snel, ook blije tranen, ben gewoon erg snel emotioneel
hey dames mag ik ook bij de club !! ben ook een ontzettende jankert maar kan het ook echt niet stoppen , vaak probeer ik aan iets anders te denken en maar knipper met mn ogen en t helpt niks ! haha liefs
Nog zo een hier. Droog net mijn tranen na het zien van komt een vrouw bij de dokter Heb dus ook geen tips.
sinds ik bevallen ben, huil ik ook zooo snel..pff...normala ben ik een niet-huiler.. heel diep ademen en gelijk aan iets anders denken.. als mn zoontje in mn armen slaapt of aan de borst ligt...moet ik gewoon ECHT huilen..dus niet een paar traantjes...maar gewoon veel tranen...gek die hormonen...
die heb ik gekeken toen ik hoogzwanger was...ik heb na gejankt....dikke ogen gewoon...half uur na de film moest ik het gewoon uit mn hoofd zetten anders bleef ik gaan hahaha