ja misschien stomme vraag; mijn man gaat morgen ee porsche kopen en nu kwam ik natuurlijk meteen met de opmerking van ; waar moet onze dochter dan zitten! ga morgen zelf wel even bellen naar die garage want kan op internet niks vinden van porsches en autosteoltjeS.. heeft iemand ook zo'n auto en is het wel een beetje te doen met een kind? ben echt een vrouw als ik dit zo lees.. denk alleen maar praktisch na hahah x
mijn 1e gedachte was: dat kan toch niet? maar wat voor porsche koopt ie dan? een grote of een kleine?
Een porsche en een kleine in de auto gaat niet lukken toch? Naar mijn weten passen er alleen 2 volwassen in een porsche?
ja ik denk het ook... maar da zegt mijn man; ja schat ik zie zo vaak moeders rijden in een klein fiat'tje of ford.. ja en dat past toch ook... hahah wat een elllende met die vent!
En persoonlijk lijkt mij deze auto ook minder veilig dan een kleine fiat Er zal maar een ongeluk gebeuren o.i.d. Qua gevoel (mijn eigen gevoel dan) zit ik dan liever in een fiat dan een porsche
ik denk dat je alleen een autostoeltje kan kopen voor deze auto die op het dak past en ik neem aan dat niet echt de bedoeling is haha
Dit heb ik van de website: Op de bijrijdersstoel zijn kinderzitjes met het ISOFIX-bevestigingssysteem te plaatsen. Een speciale adapter en een schakelaar waarmee u de bijrijdersairbag kunt uitschakelen, evenals een complete lijn van stoelverhogers en kinderzitjes zijn opgenomen in het Porsche Tequipment programma. * In combinatie met de sportkuipstoelen mogen er geen kinderbeveiligingssystemen gebruikt worden.
Ja, maar wat nou als je een keer met het hele gezin ergens naar toe moet of wilt? Dat gaat niet lukken Tenzij iemand in de kofferbak gaat liggen
in een porsche cayenne zou het wel kunnen, die is groter. in een porsche 911 heb je achterin niet eens beenruimte
Oh, en dan ook nog even de ervaring van iemand die zelf een klein autootje heeft (Daihatsu Cuore): het is verrot! Elke keer dat gehannes met het kind in en uit die autostoel halen! Een 5-deurs is gewoon écht veel praktischer Is de koop van de posche al officieel? Ik zou anders voor een lekkere gezinsbak gaan, of er een klein autootje naast kopen
ja ikzelf heb een grote auto alleen dan kan mijn man niet even de kleine ophalen etc.. maar voor vakanties en tripjes hebben we een grote auto! dus dat terzijde.. maar ik vraag me af of het éventjes'ophalen door mijn man kan gebeuren.. anders moeten we steeds van auto ruilen als hij haar op moet halen.. snap je!
Ooowww, dat kan wel hoor volgens de website dan. Dan zit jij er niet bij en dan past het wel allemaal...
Wij hebben een Porsche 944 gehad. Wel ander model, maar qua zitplaatsen volgens mij wel enigszins vergelijkbaar.. Achterin konden wel 2 personen zitten, maar het waren heel kleine kuipzittinkjes. Kinderen ouder dan 10 jaar konden er echt niet meer in. Geen idee eigenlijk of je in deze stoeltjes ook een maxicosi zou kunnen plaatsen? Een Porsche is net als een Fiat gewoon een veilige auto..Het is degene die hem bestuurd die hem òf veilig houdt òf onveilig maakt Je moet je aanpassen, vooral met bijvoorbeeld regen. Wij hebben een keer 70 op de rechterbaan moeten rijden bij hevige regenval, omdat we anders gingen glijden. Tja, flinke brede sloffen eronder en flink wat spoorvorming op de weg, dan wordt het inderdaad wel wat linker. Maar dan nog is het degene die de pedalen bedient die bepaald hoe onveilig een situatie wordt.. Wij hebben hem weggedaan omdat ik er niet mee overweg kon. We hadden hem al toen ik mijn rijbewijs nog niet had. Als beginnende bestuurder was het inderdaad niet veilig om hier mee weg te rijden, zo fel etc..Daarbij ben ik erg klein en kon ik niet goed bij de pedalen. Leuk gezicht hoor, in een stoere Porsche met je neus tegen het raam geplakt en een paar kussen onder je kont 8)
De baby kan toch gewoon voorin? De Porsche is niet geschikt als familie-auto, maar je kan er gewoon een baby in vervoeren hoor! (Heeft alleen geen ISO-fix).
Ben het eens met wat Loetje zegt. Ik heb in het verleden een porsche 924 en porsche 944 gehad. Qua achterbank te vergelijken met een 911. Daar passen prima 2 kinderen op. En als je geen lange afstanden maakt kun je zelfs als volwassene wel achterin (beetje aanpassen). Ik denk dat je bij de winkel moet kijken wel stoeltje het beste past. Nog een tip: Let op je inzittende verzekering, want die staat standaard op 2 personen en het zou erg zijn als je wat overkomt en je kind is niet verzekerd.
Noouu, ik heb weleens achterin gezeten maar eigenlijk ging dat niet hoor. Ik zat echt op de randen van de kuipjes, met m'n hoofd tegen het plafond 8) En toen had ik nog maatje 38 (pffff a lifetime ago ), dus kontje was nog wat smaller als nu