Wil een Witte via mp kopen. Zijn alle boxen nou hetzelfde of toch verschillend qua strakheid etc. .? Er komt een koeka kleed in..
Je hebt ronde spijlen en platte...vind platte dan "strakker" ogen dan ronde... Qua effectiviteit maakt t volgens mij geen verschil..
Inderdaad alleen verschil tussen rond of platte spijlen. Het is maar net wat je mooier vind. Ik vind met de platte spijlen het mooist, hebben we ook bij het ledikantje, maar onze box is een Bopita met lade en heeft gewoon ronde spijlen. Wij hebben er ook een koeka kleed in.
Idd ronde of platte spijlen en met of zonder lade. Wij hebben ronde spijlen kan hij ze makkelijker vast pakken.
Wat ik prettig vond: Op wieltjes (makkelijk verplaatsen en met schoonmaken) Lades eronder Ronde spijlen
Wij wilden perse een witte met een lade. Heb me elke dag suf gezocht op Marktplaats en regelmatig een bod gedaan. Kon tot drie keer een box ophalen, totdat ik steeds op het laatste moment niets meer hoorde, of dat ie opeens toch al was verkocht. Toen hebben we besloten toch een nieuwe te kopen. Was een mooie aanbieding bij de BabyDump.
Wij hebben een witte met platte spijlen en een lade. Platte spijlen vond ik het mooist en de lade is vanuit praktisch oogpunt (speelgoed opbergen)
Onze is crème met platten spijlen, een ruime lade er onder echt top! je hebt verschillende maten en hoogtes, heb me daar niet zo heel erg in verdiept.. en met en zonder wielen
Wielen kun je er ook heel makkelijk zelf onder maken. Wij hebben een zwarte met lade en platte spijlen.
Ik vind de 'hoekbalken' ook een belangrijk verschil. Die heb je meer of minder robuust. Wij wilden eerst bijv de basisbox van prenatal kopen maar die heeft van die dunne hoekbalken, ik vind wat robuuster mooier en degelijker ogen. Verder idd lade of niet (wilde ik juist niet, met katten wil ik er makkelijk onder kunnen stofzuigen) en platte spijlen wilde ik ook liever niet. Vond het wel mooier maar hoorde juist overal dat het voor kindjes vaak minder fijn is ivm houvast. Ik heb er eentje bij voordeelboxen besteld met 10% korting.
Je kan eens rondkijken op MP of je je goesting vindt Wij hebben via 2dehands.be een TWF box gekocht met lade, met matras, 2 hoeslakens & 2 boxkleden voor 100 euro (Nieuwprijs alles inbegrepen rond de 300-350 euro denk ik)