kipling draagzak

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door sim, 1 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

    sim Niet meer actief

    hoi meiden, ik heb nog een draagzak van kipling, lichtgeel, het is zo'n één waar je kindje rechtop in kan, naar je toe of dat ie vooruit kan kijken, nu vraag ik me af of je die kunt uitwassen, weet iemand dat, want ik kan geen wasvoorschrift vinden, ik had m 8 jaar terug voor mijn dochter gekocht maar eigenlijk is ie nauwelijks gebruikt, er zitten wel wat kleine bruinige vlekjes op, wie weet raad??
     
  2. Boterkoek

    Boterkoek Bekend lid

    19 apr 2006
    818
    0
    16
    Wat ik zou doen, is even naar een tassenspeciaalzaak gaan, of even op de site van Kipling zoeken naar een telefoon nummer van de klantenservice.

    Ik heb een Eastpak, en die heb ik een keer in de wasmachine gedaan. Hierna was ie dus niet meer waterdicht!! :oops:

    Liefs
    Sinnamon
     
  3. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Kipling tassen kunnen op 30 graden gewassen worden.
    Ik weet niet of er versteviging in zit in de rug ofzo?
    Maar ws kan je hem gewoon wassen hoor
     
  4. sim

    sim Niet meer actief

    tja ik probeer gewoon op 30 graden of handwas programma, ik denk als ik gewoon met de hand doe dat ik dan kringen overhoud. en het maakt me niet zo uit dat ie niet meer waterdicht is, ga toch niet met mijn kleine in de regen staan hihi ;)
    heb dit weekend een matrasje met de hand proberen te wassen echt prut! allemaal kringen nog meer dan ik weg wou halen, die van het wiegje heb ik ook gewoon op 30 graden gewassen en die is brandschoon geworden! ach voor die ledikant wil ik toch een nieuwe maarja ik kon het proberen toch?
     
  5. sim

    sim Niet meer actief

    ik wou jullie nog even laten weten dat het helemaal gelukt is hoor, dus iedereen met zo'n draagzak, 30 graden op handwasprogramma en 8oo toeren centrufugeren en voila weer als nieuw ;)
     

Deel Deze Pagina