Spiraal /misselijk/negatieve testen

Discussie in 'De lounge' gestart door QueenMuffin, 15 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenMuffin

QueenMuffin Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik wist niet zo goed waar ik dit moest plaatsen, dus als het verkeerd staat alvast sorry :oops:

Ik ben nu al een week of 3 met vlagen misselijk en heb zo nu en dan hoofdpijn. ( verder geen klachten)
    Heb in die 3 weken nu al 5 verschillende testen gedaan, ze blijven allemaal negatief.
    En dit vind ik ook prima want mijn kinderwens is al voorzien.
    Mijn gezinnetje is compleet, om die reden ook een spiraal laten plaatsen na de geboorte van de jongste.

Als ik al zwanger zou zijn , dan had 1 van die testen toch wat aan moeten geven?
    Ik ben ontzettend onzeker hierover. (Lees: lichtelijk in paniek )

Maandag ga ik sowieso de huisarts bellen , want als het geen zwangerschap is komt de misselijkheid ergens anders weg.

Iemand hetzelfde meegemaakt ?? En wat bleek het uiteindelijk te zijn ?

Boordevol vindt dit leuk.
  2. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Welke spiraal heb je? Mocht je de mirena hebben, kan het ook van de hormonen zijn. In ieder geval wel de moeite om dit even na te gaan, hier werd dat door de huisarts overigens stelig ontkent maar bij het verwijderen en het bijbehorende gesprek met de gyn bleek ik gewoon echt niet tegen de hormonen te kunnen. Had wel wat meer kwaaltjes die ik er zelf niet mee in verband bracht.

QueenMuffin en Paardenbloem vinden dit leuk.
  3. QueenMuffin

Ik heb een mirena inderdaad , nu al bijna 2.5 jaar en nog nooit geen klachten gehad.
    Kan dat zomaar in 1 keer beginnen dan?
    Misschien Toch maar overleggen om hem te verwijderen.

4. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    Is het niet "gewoon" door de hitte buiten?

Lexie74 vindt dit leuk.
  5. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.308
    10.274
    113
    Ik heb geen spiraal maar de pil maar kan toch ook echt misselijk zijn. Ik dacht al eerder ik moet gewoon zwanger zijn maar bleek niet te zijn. Bij mij waren het echt de hormonen.

De warmte zou zeker niet helpen. Als je zo onzeker er over bent gewoon afspreken met de huisarts voor een controle.

Succes!

6. QueenMuffin

Zou kunnen, maar heb het al zeker 3 a 4 weken en toen was het nog niet zo warm.

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Als je al 3-4 weken misselijk bent en een test blijft negatief, dan ben je niet zwanger.
    Misselijk wordt je dan namelijk van hcg wat dan al zo hoog is, dan het aantoonbaar moet zijn op een test.

Ik zou idd ook zeggen misselijk vd warmte.
    Dat heb ik ook regelmatig gehad, zeer vervelend.

Hopelijk weet de huisarts wat het zou kunnen zijn.

8. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Ik had hem 3 jaar voor ik hem liet verwijderen maar toen ik het met de gyn erover had bleek ik al wel wat langer klachten te hebben die ik zelf aan stress, spanning etc weet (vanwege vechtscheiding) die klachten waren alleen wel weg nadat de mirena eruit was. En was overgestapt naar de mirena omdat ik slecht reageerde op de pil na mijn eerste zwangerschap. Toen ik voor de 1e icsi terug aan de pil moest 3 jaar later had ik overigens exact dezelfde klachten.
    Dus zou het in ieder geval bespreken, misselijkheid had ik in het begin ook niet met de mirena, dat kwam echt pas later. Maar hij bleek ook niet goed te zitten.

9. Louise11110

Louise11110 Niet meer actief

Ik heb ook een mirena gehad. Na 3 jaar kreeg ik dezelfde klachten als jij hebt nu. Ik kwam ook ineens onwijs veel aan in gewicht en mijn libido was 0.0. Dat ding eruit laten halen en 1 jaar zonder hormonen geleefd en dat was echt fantastisch!

QueenMuffin vindt dit leuk.
  10. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Ik heb geen spiraal maar had wel die misselijkheid. Ook meerdere malen getest maar negatief. Kon ook niet anders met de prikpil. Uiteindelijk had ik een goedaardig gezwel op mijn eierstok die zorgde voor die misselijkheid. Nu is de eierstok eruit en misselijkheid weg.

Deel Deze Pagina