Wie heeft er ook kunstgras in de tuin? En waar hebben jullie het besteld? Je ziet het alleen overal op internet, maar daar kun je niet echt kijken hoe het eruit ziet en voelen. Dus ik vraag me af waar jullie het kunstgras vandaan hebben gehaald. Wij willen heel graag kunstgras in de tuin, omdat ik allergisch ben voor gras en onze zoon dus misschien ook, kunstgras is makkelijk te onderhouden en je hebt geen last van je allergien.
op www.kunstgrasnet.nl kun je gratis stalen aanvragen. Toevallig ben ik van de week ook aan het zoeken geweest!
hier hebben we kunstgras in de tuin en ik vind het heerlijk. het was wel duur in aanschaf maar dan hoef je er niet veel aan te doen. het is lekker zacht en niet scherp en bovenal helemaal geen vlekken in de kleding ik zou gewoon eens gaan kijken bij tuincentra etc. leen bakker heeft het tegenwoordig ook als ik me niet heb vergist. waar wij het vandaan hebben weet ik niet meer eigenlijk via een kameraad van vriend konden wij er vrij goedkoop aan komen normaal betaal je voor deze die wij nu hebben 45 euro m2
Bedankt. Wij zijn ook opzoek naar kunstgras en waren al een tijdje opzoek naar webwinkels die ook stalen versturen.
He wat grappig. Dit is het bedrijf waar wij het ook altijd vandaan halen. Die hadden nog geen webwinkel eerder. Super want wij moeten nog een stuk hebben. Nou ik heb dus ervaring met deze winkel en het is echt super spul.
Wij hebben sinds vorige week ook kunstgras voor een beetje mooie en goeie kwaliteit betaal je al snel 35 euro de vierkantemeter en meer wij hadden geluk met een coupon Wij zijn hier wel bij meerdere wezen kijken want er zijn zoveel verschillen in qua kleur, dikte en met mos of zonder mos kleur erin succes
wij hebben hem al 2 jaar en nog net zo mooi als eerst hele goede aankoop geweest geen onderhoud en geen vieze kleding !! ligt ook best lekker wij hebben hem gekocht bij een tuincentrum en dan op een dag met 15% korting ofzo ... was idd niet goedkoop volgensmij ook iets van 35 euro per meter maar is het zooooooo waard !!
Wij hebben ons kunstgras bij Kunstgrasvoordeel - Home, Soorten, Aanleg, Aanbiedingen, Contact vandaan. We hebben eerst een aantal stalen aangevraagd en uiteidelijk gekozen voor type 'Lounge'. Kunstgras is geweldig! Eén van onze betere aankopen. De kinderen kunnen er heerlijk op spelen zonder dat het gras kapot gaat of de kids groen zien, een zwembadje/tafeltje/springkussen laat geen kale plekken achter.... ik ben fan!
wij hebben het ook! Ook al moet ik zeggen, lekker zacht...dat wel totdat kleine meis een schuiver op haar gezicht maakte (dus echt stukkie erover heen schoof) ze had meteen snijwondjes/brandwondjes aan haar gezicht) Nu heb ik voetballers in de familie en die zeggen dat je dat op kunt lossen met rubberen bolletjes die je over het gras strooit..die gaan ertussen zitten en halen dat scherpe dus weg...zou ik wel even naar informeren of dat thuis ook kan.... Verder...super!! wij hebben ook duurdere, betaalden 27 euro maar het was via via via via...hehehe...onze tegelzetter wist wel een adresje...als we het in de winkel hadden gekocht dan waren we het dubbele kwijt. Wij hebben een langere variant, met soort van moslook ertussen in...lijkt echt!! En bijhouden...ben er met de stofzuiger over gegaan om alle blaadjes en rommetlejs en stofjes weg te krijgen en het ziet er uit als nieuw hahahaha zorg wel voor een goede ondergrond...goed aangestampt en worteldoek....scheelt een hele hoop!
We hebben sinds vorig jaar kunstgras en zijn super blij ermee! Geen onderhoud, bijna niet van echt te onderscheiden en voelt goed aan. Wij hebben het van Gj floors (gjfloors.nl) in Genemuiden. T was voor ons een endje rijden maar ze hebben heel veel soorten en je kan het zelf zo gek maken als je zelf wilt. We vonden die bij het tuincentum etc minder mooi (meer plastic gezicht). Nu hebben we er 1 waar zelfs dorre grassprietjes tussen zitten waardoor het net echt lijkt.
Hey, wij hebben ook kunstgras, een stuk uit zo'n uitverkoophoek bij de hornbach, coupon zeg maar. Ligt er al 4 jaar, eerst voor de honden, maar nu ook voor de kids ideaal. Aangezien de zandbak er ook op staat moeten we wel regelmatig stofzuigen (wel met een ouwe stofzuiger) Maar verder ideaal!! Succes
wij hebben ook kunstgras, simpel en goedkoop spul - maar ideaal . Wij stofzuigen het ook af en toe... - alleen ligt het bij ons nog los... iemand die ons kan vertellen hoe je het vastlegt ? Zand is keurig glad er onder etc.
Bij de Leen Bakker is het te koop en het voelt heerlijk moet ik zeggen haha. Wij willen het op het balkon gaan leggen. Lijkt mij heeeerlijk voor de kids, kunnen ze lekker op hun blote voetjes naar buiten met mooi weer. Blote voetjes op beton loopt toch minder lekker.
hoe stel ik me dat voor dan kunstgras. koop je dan gewoon een stuk tapijt achtig iets en gooit dat in de tuin? gaat de regen erdoorheen of krijg je plassen? wat is het onderhoudt? dat soort dingen. ik kan me ahast niet voorstellen dat het fijn is voor kinderen eerlijk gezegd. als mijn dochter moet voetballen op kunstgras baalt ze als een stekker. 1 duik naar de bal ( is keeper) en ze heeft de d'r schouder ellebogen en knieén open liggen.
Daar heb je wel gelijk in, maar je moet het niet vergelijken met gewoon gras. Gewoon gras is altijd fijner voor kinderen. Maar dat is niet altijd een optie. Dan heb je de keuze tussen bijvoorbeeld beton of tegels en kunstgras. Dan is het kunstgras een stuk fijner.
hofmans in cuijk hefet dat nu ook! hebben ze een hele tuin mee vol liggen zodat je het zelf kunt ervaren en voelen.. wij hebben dat ook, ideaal!
Wij hebben ook hoogwaardig kunstgras. Het ziet er net echt uit en is superzacht en dus fijn voor de kinderen. Kunstgras heb je in verschillende kwaliteiten en prijsklassen. Voor een hele goede betaal je best veel (hier 40 euro per m²), maar het is de investering meer dan waard.
hele stomme vraag maar euh.. ben je dan ook voorgoed verlost van ongedierte? of vinden mieren e.d. het alsnog wel leuk om tussen nepsprietjes te lopen?
Ja, het zit op een rol, net als vloerbedekking. Wij hebben een ondergrond van zand en daarop het kunstgras. Je kunt het in iedere gewenste vorm snijden. De regen gaat er doorheen, het is razendsnel weer droog. Onderhoud.... niet echt. Je kunt het stofzuigen, of met de bladblazer erop om vuildeeltjes te verwijderen. Als bijv. het zwembadje erop heeft gestaan is het een beetje plat, met een bezem of borstel kan je het dan weer rechtop borstelen. Ik kan me voorstellen dat een schuiver maken op kunstgras niet lekker aanvoelt, alhoewel ik wel denk dat voetbalgras weer een andere soort is dan huis- tuin- en keukengras.