Mijn schoonzusje eet het kraakbeen op, maar ook alle vellen & bellen...het scherpe botje en zuigt op de botten.. Te goor voor woorden, en het ziet er ook niet uit....blefgh!
Ieueueueueueeuwwww!! TE goor! @karbonade: overal waar bot in zit kan je merg uit dat bot zuigen bedoelt Female vrees ik
Oh man, ik ben ineens misselijk na dit stukje... Om op je vraag terug te komen; nee ik doe het niet en ken ook geen mensen die het wel doen
Klopt, dat is het kraakbeen.. merg smaakt naar merg haha.. beetje zoutig, eigenlijk heeft het gewoon een vleessmaak. Tja, het is maar wat je vies vind... Ik vind het weer vies om een gamba helemaal uit elkaar te plukken en de kop eraf te breken enzo, terwijl heeeel veel mensen dat normaal vinden
Iellll nee! Mijn moeder doet dit altijd, vind het zooooo vies. Mijn schoonmoeder doet het nog ranziger, die likt en bijt gewoon op het bot.
Ik kluif ook niet graag en eet ook mijn spare-ribs met mes en vork. Gelukkig doet mijn vriend het ook niet en ken ik ook niemand die het wel doet.
vind het ook vies klinken! TS ik zou als ik jou was de kippenbotjes niet meer aan je hond geven, grote kans dat je dan een dure operatie moet betalen omdat dat splintert en dus ook de maag/darmen etc kan perforeren!
Ik gaf ook nooit de botjes aan mijn hond hoor, niet van kip Juist omdat ik weet dat het gevaarlijk is. Maar als het voor een hond gevaarlijk is, is het voor een mens toch ook gevaarlijk! Dat snap ik niet zo goed....
Gafver. Eet zowie zo geen vlees met het bot er nog aan dus dit gaat me echt te ver. Mijn moeder is dol op varkenspootjes en heb der echt een trauma van hoe zij die opeet. Die eet ook heel de binnenkant op en zelfs de teentjes worden afgezogen en uitgespuugd. Zo wie zo botje kluiven, gadver
Bot afkluiven, heerlijk!! Helaas gaat vriendlief er van over zijn nek, dus geen vlees met botjes in ons huis . Maar botjes uitzuigen?! Na nee, daar pass ik voor, denk ik.