Kippenbotjes opeten en uitzuigen, wie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bkoenen, 16 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Neeee dit bestaat niet echt toch ?

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

jakkes, ik krijg de kriebels van die vieze berichtjes...

3. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Ik ben zelf Antilliaanse en doe het niet en ken ook niemand
    die dat wel doet. Iewwwww !!

4. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    *BRAAK*

Oh pardon.

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

gat-ver-damme:)

6. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Gatver... Krijg er raar gevoel van in mijn maag!:D:)

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    We hadden vandaag rijst met kip en heb nog nooit meg zoveel walging gegeten. Kreeg dit topic niet uit me hoofd. Heb halve kipfilet weggegooid en denk dat ik even geen kip meer eet. Viel me ineens op dat er wel is roze pees of ader doorheen loopt bah.

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Niet alle reacties gelezen hoor, dus vast dubbel, maar zoveel mensen trekken bouillon voor de soep, het woord zegt het al, dan je praktisch toch ook merg te eten, ja, de opgeloste, verdunde versie. Net als gelatine, wat gewoon van gemalen botten komt en ook door aardig wat voedingswaren zit.
    Nee, ik kluif zelf niet, laat staan dat ik dingen er uit ga slurpen, eet al amper vlees, maar ja, als anderen dit doen, so be it.

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ieuw! Sorry word misselijk bij de gedachte.

Ieder zijn ding haha!

10. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Sorry!

11. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Duidelijk wel:
    Ik heb het ook niet verzonnen!:$

12. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik krijg echt spontaan kokhalsneigingen.....gatver!

13. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Tja... Ik heb eens een weekje in een prehistorisch dorpje gezeten voor studie-doeleinden ;) en daar hebben we dus idd ook de botten uitgezogen (schijnt erg voedzaam te zijn). Ik zal het niemand aanbevelen.... Bovendien was die week ook niet 1 van de leukste weken uit m'n leven :p

14. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    oh bah gadver! alleen het idee maakt me al misselijk.... maare mijn opa deed het ook altijd... echt te ranzig om aan te zien was dat altijd..... bah...

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    Hihihi!

Nog een klacht aan de TS, ik heb vannacht gedroomd van kerstbomen vol kippenpootjes! :x

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Mijn man doet het! Blegh vind het zooo vies, gelukkig doet ie het niet met vieze slurp en smak geluiden zoals mijn schoonmoeder het doet!

17. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Nee inderdaad mijn moeder doet dat dus. Ze vind vooral dat snottige vlees lekker en dit zit veel aan varkenspootjes kan ik je vertellen nadat je ze hebt gaar laten koken in een bouillon. Als je dan klink hoort op het bordje weet je dat ze net het teenbotje heeft uitgespuugd. Ze slurf het er echt vanaf haha. Haar vader was nog erger dus heeft ze vanuit huis meegekregen. Die vrat zelfs de kop op :) omdat hij niks wilde weggooien haha

18. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Mijn opa at altijd het merg op, maar dan uit een mergpijpje. Als dat merg niet was weg gekookt in de soep, maar nog vast zat aan het bot dan slurpte hij dat er altijd uit, slululuslulslu.
    Ik heb het zelf een keer geproefd, smaak was nog niet eens zo vreselijk, maar die structuur, net een hele grote snotterbel.

Kippenpootjes ben ik sowieso niet van, ik ga al hard op de loop voor spiertjes die ik tegenkom *yikes!*

19. me83

me83 Niet meer actief

schoonvader doet dit, ik vind het maar vies ahahha.. maar in zuid amerika is dit vrijwel overal normaal.

woonde ooit op kamers met een surinaamse en die doet dit ook.. ze eet ook dat snot/vet uit een rond botje waar je soep mee trekt.. ook zo smerig! en koeienpoot eten ze ook!

hou al niet van rare dingen zoals orgaan vlees ed.. ook niet van vetjes aan me vlees en ook niet van kluiven..bleeehhh

Deel Deze Pagina