Ik was compleet in shock!

Discussie in 'De lounge' gestart door Esthertje, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Dag allemaal,

Vanmiddag heb ik een gevoel gevoeld wat ik nog nooit gevoeld heb.
    Het was het meest verschrikkelijke gevoel ooit.

Youri was bij een vriendje aan het spelen en ik had afgesproken dat ik hem om 16.45 kwam halen.
    Daar aangekomen was de mama met hun zoontje van een week oud thuis en de papa was met vriendje, Youri en dochtertje naar een pleintje.

Ik het babytje bewonderen en zie een groep kinderen voorbij rennen en vervolgens gaat de deurbel.
    Daar zijn ze weer.............dacht ik!!
    Vriendje, papa en dochtertje stonden voor de deur met nog een paar vriendjes, behalve youri............:$

Die vader was in de veronderstelling dat Youri er ook bij was, niet dus. Wij meteen naar buiten gerend en roepen maar nergens mijn kind te bekennen.
    Ik voelde echt al het bloed uit mijn lichaam trekken en was compleet in paniek.

Uiteindelijk stond hij daar in een andere straat met een groepje andere jongens te wachten. Hij was de weg kwijt zei die en kon de papa van het vriendje niet meer vinden.

Eind goed al goed, maar wat is dit een verschrikkelijk gevoel :(

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Lekker oplettende vader zeg, gelukkig was hij snel weer terecht, maar ik kan me voorstellen dat dat flink schrikken was!

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Jeetje zeg! Ik zou ook flink schrikken en met een bonkend hart rondlopen

Slecht van degene bij wie hij was spelen en moeilijk om dat vertrouwen te herstellen

4. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik zou ook erg schikken:$ gelukkig was hij snel weer terecht. wel slecht van die vader zeg:x

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Vreselijk

Ben ik ook altijd bang voor als Isabella ergens gaat spelen

Nu zeg ik nog dat ze van mij niet op straat mag spelen nog.

Maar goed, met een volwassene erbij denk je toch dat het goed moet gaan...

6. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ik zeg het er ook altijd bij dat hij niet alleen buiten mag.
    Maar met een vader of moeder uiteraard wel.

Ik was eigenlijk na een jaar school wel over die angst heen, tot vandaag en het daadwerkelijk gebeurde.

Bij dit vriendje heeft hij al veel vaker gespeeld dus vind het nu moeilijk wat de volgende keer te doen.

Mee laten gaan of niet?

7. mixje

mixje Actief lid

5 aug 2012
    475
    64
    28
    Iets dergelijks is mij afgelopen zondag ook overkomen, onze 5 jarige dochter ook even onvindbaar. Verschrikkelijk! De ergste dingen gingen door mijn hoofd... En toen ik haar weer zag was ik zo blij maar ook heel erg boos, zo tegenstrijdig. Het lijkt me echt 1 van de allerergste dingen als je kind weg is en niet meer terug komt en je weet niet wat er gebeurt is.

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Sorry, maar wat voor een knuppel ben je dan. Het zijn er maar DRIE om de gezichten van te onthouden... En twee daarvan zijn zijn eigen kinderen. ;)

Ik snap dat je je zo voelde. Nou ja, gelukkig zal die papa zich ook heel slecht hebben gevoeld. Gelukkig is Youri weer terecht gekomen!

9. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    @Mixje, wat erg dat gevoel he?
    Maar ben jij boos geworden op je dochter? Ik had ook een enorm gevoel van boosheid/blijheid en ben door de schrik toch wel boos op Youri geworden :(

10. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Dat voelde hij zich zeker! en terecht!

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Jawel, denk dat die vader er ook wel van geleerd heeft. Hoewel, jij heb zijn reactie gezien. Als hij ook schrok, geen probleem. Als hij zijn schouders ophaalde, dan zou ik dat niet meer doen.

12. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Hij voelde zich erg schuldig en was net zo hard aan het rennen en roepen als ik. Moeder van het vriendje stond al met haar telefoon in haar handen om kindjes uit de buurt te bellen of ze hem gezien hadden.

Denk dat ik het maar even moet laten bezinken.

13. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Pfff dan schrik je je dood ja!
    Hoe zijn ze hem dan kwijtgeraakt?

14. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ow ik zou me ook rot schrikken, maar desondanks zou ik je zoontje er toch weer laten spelen. Maar eerst even laten bezinken idd.

15. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Hij heeft niet tegen Youri gezegd dat ze weer naar huis gingen.

16. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Hij mag daar zeker wel weer gaan spelen.
    Ik denk voor nu dat ze zelf even aan de nieuwe situatie (baby van een week) moeten wennen en alles weer op orde krijgen.

Ik vond het zelf al geen slim plan om Youri mee te vragen vandaag want ja met 2 kinderen en een pasgeboren baby en dan nog is een vriendje mee?
    De vader vond dit allemaal geen probleem dus toch maar ingestemd.

17. knap

knap Niet meer actief

Je geeft het antwoord zelf al. Die vader heeft even te veel hooi op zijn vork genomen.
    De situatie is even anders dan normaal. Ik zou hem even respijt geven. Gezien de situatie.

Weet je je schrik kan ik me 100 voorstellen. Het is een soort blinde paniek die in je omhoog komt als je je kind niet kunt vinden.

18. mixje

mixje Actief lid

5 aug 2012
    475
    64
    28
    Ja, ik ben boos geworden en heb haar extra lang geknuffeld. Volgens mij is dat niet erg, in ons geval had ze niet goed geluisterd dus moest ze dat ook even goed weten. Een kind moet toch leren zich aan de afspraken te houden. En sowieso is het heel begrijpelijk dat je ook boos wordt hoor, ik weet alleen niet of hij er in jouw geval schuld aan had?

Deel Deze Pagina