Hi Meiden, Een vraagje, sinds een paar jaar zweet ik best wel erg onder mijn armen... Ook als ik het koud heb Ik heb al vanalles geprobeerd oa odorex verschillende deo's druppels van de vsm maar het heeft niks geholpen. Ik draag hierdoor veel donkere truitjes want voel me voorschut als je die zweet plekken ziet En ik wil graag eens andere kleuren aan.... Heeft mss iemand tips? thanx alvast!
Heb hier ook last van overmatig zweten. Daarom gebruik is seneo 5 (spray versie) kun je bij het kruidvat,etos etc halen. Een flesje is wel 20 euro. Maar je doet er ook wel even mee. En als dat allemaal niet werkt kun je ook eens langs de ha. Ik ken een meisje die om de zoveel tijd botox(?) in der oksel gespoten krijgt omdat ze anders zo ernstig zweet.
Botoxinjecties, dit moet je helaas blijven herhalen Botox behandeling tegen zweten | huidinfo.nl | heldere informatie van de dermatoloog. Zinkolie of formaldehyde, Google maar eens..
Syneo 5! Echt waar, DE oplossing! Ik had er ook heel erg last van. Was altijd zeiknat, wat ik ook deed, inspanning of achter mn pc zitten... Ik kreeg toen deze tip van iemand, en na alle middeltjes en spraytjes geprobeerd en voilá! Ik ben gewoon droog!!! Het is idd erg duur, maar je moet het 1x in de 5 dagen gebruiken, dus doe erg lang met een flesje. Absoluut de moeite waard en ik zou morgen naar de Kruidvat rennen! Ik voelde me er zo fijn door! Kon gewoon weer alle kleren aan en het was een heerlijk gevoel. Succes!
syneo 5, als ik die niet had gehad.... Echt ik zweer bij dat spul!!! Ik kon niets aan had zweetplekken tot mn polsen (serieus!) En stonk!!! En dat spul!! ooh geweldig!
Hier ook syneo5 ik zweer er echt bij.. Tijdens zwangerschap durf ik niet te zeggen. Ik heb het toen niet gebruikt. Gebruik het alleen als het mooi weer is..
Oh dames geweldig!!! Ik kijk al of ik het ergens online kan bestellen Yoehoe ik hoop dat ik ervan kom! Ik was echt al wanhopig aan het worde
Hi meiden! Ik heb seneo 5!! en ga het straks voor de 1 ste x gebruiken! Maar mag ik morge en de andere ochtenden wel gewoon mijn fa deo gebruiken?
volgens mij mag je je Fa wel gewoon gebruiken, snap alleen niet waarom je dat nog wil? Ik doe gewoon een lekker luchtje op en niets meer met die deo busjes die niet helpen Maar goed, iedereen is anders, ik ben benieuwd hoe je het vind!
Ik had ook erg veel last van overmatig zweten. Alles geprobeerd, maar het werkte allemaal maar tijdelijk, om gek van te worden. Tot ik na veel zoeken op internet op de Mauritskliniek stuitte. Na een doorverwijzing van de huisarts mocht ik erheen. Nu krijg ik elke keer botox ingespoten en dat helpt perfect! Zo veel onzekerheid dat weggenomen is. Het klopt dat de behandeling herhaalt moet worden, maar de periodes worden steeds langer. Bijkomend voordeel is dat de behandelingen vergoed worden vanuit de basisverzekering (behandeling is rond de 700 euro geloof ik). Dit geldt voor de Mauritskliniek, voor andere instellingen weet ik het niet. Botox wordt zwaar afgeraden tijdens de zwangerschap en de periode van borstvoeding, omdat het niet duidelijk is of het kindje hier iets van kan krijgen. Maar na de zwangerschap is het zeker een aanrader.
Fijn dat het helpt voor jou! En dat er een oplossing is, want het is zo vervelend. Heb je zelf ook syneo geprobeerd? Werkte het niet bij jou? Ik had ook altijd zoiets van, ik ga botox doen, maar toen ik syneo 5 probeerde was t probleem op slag weg.
Jaren geleden heb ik ook syneo5 geprobeerd maar kreeg er vreselijke uitslag van.. Nu gebruik ik rexona maximum protection en die werkt echt super! je doetm op voor het slapen zodat het goed kan intrekken en smorgens doe je gewoon een een deospray op als je wil. Ik zweer erbij, geen klotsende oksles meer Blijft ook na een keertje douchen nog werken
je kunt gewoon je fa gebruiken. doe ik ook. na het douchen in de avond spuit ik de seneo5 op en elke ochtend doe ik me even onder de oksels wassen en wat deo op.
Ja ik hoop het ook hihi. Ja weet ik niet, ben bang dat ik mss toch ga ruiken ofzo haha. Maar goed. Vanavond de 1ste X... Ben benieuwd.