Erger jij je wel eens aan andere zp'ers?

Discussie in 'De lounge' gestart door EdN, 16 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Ik namelijk wel. :D

Ik noem geen namen, maar er zijn hier een paar dames waarbij mijn toetsenbord jeukt. Altijd als zij iets posten irriteert me dat mateloos en moet ik mezelf in bedwang houden om er niet dwars tegen in te gaan (lukt meestal wel, niet altijd). En ik kan er de klok op gelijk zetten, ik zie een nieuwe topic-titel en weet al "oh, hier komt bla bla weer even vertellen hoe het allemaal moet" (met excuses aan een eventueel lid met de naam 'bla bla', jou bedoel ik dus niet ;)).

Hebben jullie dat ook? of vinden jullie altijd iedereen lief? :D

Aan de andere kant zijn er ook een paar dames waar ik altijd erg om moet lachen, of die altijd precies verwoorden wat ik ook vind! Maar ook jullie namen noem ik lekker niet! :p

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja en die staan bijna allemaal op de negeer lijst :D
    Dan is het lekker rustig en hoef k niet op mn vingers te zitten :D

3. Triskele

Triskele Niet meer actief

Nee heb geen dames waarvan mijn toetsenbord jeukt, soms vind ik het wat jammer dat sommige mensen nergens tegenkunnen (overgevoelig) of niet tegen kritiek kunnen (ook al starten ze zelf een topic met een vraag) dan heb ik zoiets van als je alleen ja en amen wil horen blijf dan weg van een forum. Maar goed ik maak daar niet mijn probleem van.

Negeerlijst vind ik voor watjes :p doe ik niet aan, ik heb een hekel aan censuur, lees liever iets waar ik het niet mee eens ben , een echte mening dan alleen maar mensen die met mij meepraten, dat vind ik zo nep.

4. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    oh is er een negeer lijst.

Ja er zijn er een aantal die denken dat zij de perfecte ouder zijn.
    Fouten maken of anders opvoeden dan hun....nee dan kan niet.

5. Meara

Meara Niet meer actief

Ja zeker weten. Nou misschien is het niet de persoon maar de onderwerpen waarop op een bepaalde manier gereageerd word. Dan denk ik doe niet zo irritant of stom.

6. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Is er een negeerlijst...??? Hmm, interessant.

Maar ik denk dat ik ze dan toch ga missen, een beetje ergernis op zijn tijd is toch ook wel lekker ;)

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja er is een negeer lijst.

Erg handig.. heb er trouwens maar 2 in staan hoor :D

Dus t valt mee hahahaha

8. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    We zitten hier met zoveel vrouwen , allemaal verschillend.
    En ja tuurlijk komen er wel eens reacties voorbij dat ik denk : :(
    Maar goed , dat hou je toch!
    Heb er geen problemen mee.
    Maar geen diepe irritaties van mijn kant. iig niet die mij persoonlijk diep raken oid.
    In real life is t toch net zo?
    Leven en laten leven.

9. noukie89

noukie89 Niet meer actief

ja zeker heb ik bepaalde zpers waar bij ik denk ga je smoel spoelen met gloor ofzo maar die geven dan soms reacties of een post waarnvan ik denk dit kan gewoon niet meer zo associaal is de opmerking dan;)

10. Triskele

Triskele Niet meer actief

ja net als in het echte leven toch hahaa

Maar ik vind het juist grappig dat je iemand anders zijn kant ook hoort, soms denk ik wel eens HEY die heeft een punt waar ik nog nooit zo over heb nagedacht, dat verbreed mijn wereld dan juist weer.

11. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Niet echt eigenlijk. Met een forum komt gewoon een enorme diversiteit. En het staat verder van me af dan bv. de collega die de hele dag met zijn pen zit te klikken :D :x

Tjee, ik hoop niet dat ik 1 van je irritators ben trouwens :)

12. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Jaaa, die zijn er zeker ook, maar nooit bij 'mijn' dames ;)

13. Dana

Dana Niet meer actief

inderdaad Evenstar, ZP-ers kun je wegklikken, collega's helaas niet :D

14. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Hihihihi, nee, die heb ik nog niet voorbij zien komen! Maar ik weet zeker dat ze vast bij nog wel iemand op een lijstje staan ;)

15. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Mwah, niet echt. Soms vind ik bepaalde posts wel irritant, maar dat komt niet altijd perse van dezelfde persoon af. Ach, dan scroll ik lekker na beneden en na een minuut ben ik het weer vergeten ;)

16. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik heb op zp geen negeer lijst of mensen waarvan ik de kriebels krijg, maar wel op mijn facebook(fam hihihi)

wel aan mensen die telkens opnieuw eigenlijk de zelfde vraag stellen, elke keer weer antwoord krijgen, en vervolgens weer niks met de adviezen doen. dan heb ik na de 2de keer al iets van, laat maar die wil er gewoon niks mee doen.

17. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Ik heb het eigenlijk maar bij 1 persoon.
    Die heb ik uiteindelijk dus ook maar op mijn negeerlijst gezet.
    Normaal gesproken probeer ik ook altijd na een andere kant van een verhaal te kijken.
    Maar ik begon te merken dat ik bepaalde topics begonnen te ontwijken alleen al omdat ik wist dat zij weer met haar mening aan zou komen en ik me daar aan zou gaan irriteren.
    Dus toen was die negeerknop toch best fijn.
    Nu lees ik die topics wel weer :D

18. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    #18 Juul75, 16 jan 2012
    Laatst bewerkt: 16 jan 2012
    Ja, net als in de echte wereld. En die staan op de negeerlijst. Ik negeer hun topics, en als ze komen spoken in topics waar ik in zit negeer ik ze totdat het me te gortig wordt.

En het zijn niet alleen betweters hoor, maar ook een aantal mensen die gewoon zo'n ander leven en andere interesses hebben dan ik, daar heb ik gewoon niet zoveel mee. Maar we zitten dan ook bijna altijd in heel andere topics :D

19. moedervan6

moedervan6 Bekend lid

6 apr 2011
    527
    0
    0
    Ik kom hier niet zooo vaak,ik lees hier en daar wat mee.En de dames ken ik al helemaal niet dat ik me moet irriteren.

Ik moet alles nog uitvogelen,en ken mn weg hier nog niet hihihii.

20. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ik lees heel veel mee en reageer op de meeste topics niet, maar merk wel dat ik me aan bepaalde personen erger. En dit zijn dan meestal dezelfde personen. Ik heb niemand op de negeerlijst staan, maar merk wel dat ik bepaalde topics mijd.

Vraagje trouwens, als je iemand op de negeerlijst hebt staan en je leest een topic waarin diegene mee schrijft, mis je dan niet een heel stuk van de discussie?

Deel Deze Pagina