Bavariajurkje volgens critici alleen voor slanke vrouwen | nu.nl/lifestyle | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Tsja, ik heb een grotere maat, maar zit hier persoonlijk niet mee, omdat ik: 1) Nooit een Bavaria-jurkje aan zal trekken 2) Nooit zo'n type jurkje aan zal trekken Allicht zullen sommige vollere vrouwen zich gekrenkt voelen?
Geen idee wat dames die er niet inpassen hiervan vinden. Niet zwanger zou ik er wel inpassen denk ik, maar zou niet snel een jurk kopen/dragen voor een voetbaltoernooi Ik vind dit nou ook niet het leukste jurkje ooit, draag liever een leuk oranje T-shirt ofzo. Ik vind het wel vreemd dat het jurkje maar tot maat 40 gaat. Gemiddeld in nl is toch 42?
Ik zou er never nooit inpassen haha Als ik een mooi maatje 36 zou hebben dan zou ik hem misschien wel aantrekken maar dan wel toen ik nog een twintiger was haha
Tja, ik denk dat er over het algemeen nou eenmaal meer jonge meisjes dan volwassen vrouwen in zo'n reclame jurkje zullen rondlopen en zij hebben gemiddeld genomen nou eenmaal een kleinere maat. Ik ga me er niet druk om maken dat ik geen wandelend reclamebord voor Bavaria kan worden .
Zou het nooit aantrekken. Met mijn maat 54.. wel idd dan wat ruimer die maten. Trek wel een shirt aan staat bij mij mooier. Geen figuur. Meer van een 20 jarige. Hihi.
tja het staat de fabrikant vrij om een jurkje te maken in de maten die zij graag willen. Ik denk dat je daar verder weinig van te vinden hebt. Het zou leuk zijn als er voor elke maat iets te vinden is....zodat iedereen die een oranje jurk aan wil dat kan doen. Ik kan ook wel eens balen als bepaalde kleding pas vanaf maat 36 is, dus ik kan op zich wel begrijpen wanneer iemand hiervan baalt.
dit dus. Ik vind het btw toch al geen gezicht om rollen in een strak jurkje-shirtje te zien. Zelf heb ik maat 36, maar wel een buik(je) overgehouden aan mijn zwangerschap.Zal dit jurkje dus nooit aantrekken, ondanks dat ik het wel zou passen.
Ik vind het principe van Bavaria stom. Zo moeilijk is het niet om hetzelfde design in meerdere maten te maken en in de markt te brengen. Vergelijk het met shirtjes, die dan bij een kratje bier komen. Als die alleen in maat S of M worden gemaakt, zullen er zeker ook klachten binnenkomen. Ik denk dat die wel serieus genomen worden, omdat er toch nog altijd meer bier door mannen wordt geconsumeerd dan door vrouwen.
Heb je dan nog een kleinere maat dan 36? Ik zou maat 34 moeten hebben bij sommige merken maar al zou ik het vinden dan vertik ik het. Stel ik kom eindelijk eens wat bij dan zit ik met die broek en in veel winkels vind je al geen 36, dan kan ik ook balen
Ik heb maat 158/164 of maat 32. Broeken 24 inch, en daar is echt bijna niets in te krijgen. Zo'n strak jurkje is toch ook niets om te dragen met een grote maat? Ik kan bepaalde kleding ook niet aan ivm mijn figuur (of het gebrek daar aan) en dat heb ik gewoon te accepteren.
hahaha ja in principe moet ik 34 hebben. En in sommige winkels gaat een 36 wel, dan valt het wat strakker, maar in een aantal winkels die vanaf 36 hebben vallen die ook nog eens als een 38...daar kan ik dan echt in zwemmen.
Ik zit ineens te denken dat Bavaria misschien een merk is voor jonge mannen, met jonge (en dus nog slanke) vriendinnen. Daar zal vast marktonderzoek naar gedaan zijn? Mij interesseert het niks hoor, het is geen vraag vanuit mijzelf. Ik ben, ongeacht mijn postuur, ook niet het type dat met oranje t-shirts en andere ongein rond gaat lopen. Uiteraard kíjk ik wel naar het WK. Thuis, met een goudgele pretcilinder van een ander merk in de hand.
wat een lelijk jurkje !! en over die maat.. ik snap het niet.. dit is een model dat eigenlijk voor iedere maat goed is.. eigenlijk juist voor de vollere vrouw.. zonde om een maatje 36/38 in zo'n jurkje te verstoppen
Ik heb een jurkje in ongeveer hetzelfde model. Grotere maat (44 of 46), vanwege mijn borsten. Het jurkje van Bavaria is niet elastisch, dus mij probleem zou waarschijnlijk zijn, dat ik het übehaupt niet over mijn borsten zou kunnen krijgen...
Ik kan er niet mee zitten. Ze richten zich gewoon op een bepaalde doelgroep. En daar val ik niet onder. Tja boeit me weinig eigenlijk.