Wanneer beginnen met paas/voorjaarsversieringen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamaleonie, 2 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Het onderwerp zegt het al: wanneer beginnen jullie met de paastakken, voorjaardingen etc? Ik vind het altijd zo gezellig om het mooi te maken met de kleine man maar vind het altijd zo lastig, wanneer begin je er mee??

Groetjes Leonie

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Wanneer je daar zin in hebt ;) Lekker doen dus!
    Ik moet zeggen dat ik daar erg slecht in ben, ik stuur liever mn zusje en mn moeder naar de winkels met mn pinpas en dan zie ik wel wat ze gekocht hebben voor in mn huis. :)

steenbokje vindt dit leuk.
  3. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    hihi, bij m'n moeder hangen de paastakken al eventjes... vanaf vorig jaar pasen! wel grappig, bij iedere gelegenheid hangt ze er andere figuurtjes in, dus met pasen kuikentjes, in de zomer zonnetjes, toen ik ging trouwen duifjes, enz.

Maarre, ik zou lekker al beginnen, misschien is het nu nog wat vroeg om er al echt duidelijke paasdingen in te hangen, maar gezellige takken staan altijd wel fleurig toch?!

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

omdat het eind april pas pasen is moest ik van mezelf wachten tot maart. Dus deze week staat de tak zeker in de woonkamer, word er nu al blij van!

5. koala28

koala28 Niet meer actief

#5 koala28, 2 mrt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 mrt 2011
    Ik zat er vanmorgen aan te denken om wat dingen te veranderen in de decoratie in huis (van winter naar voorjaar). Ik zit nog te dubben over paastakken. Misschien na de bevalling dat ze er alsnog komen.

6. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Ik denk dat ik nog ff 2 weken wacht en dan gewoon gaan beginnen met het paasthema:D Lekker voorjaarsgevoel!

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik wacht tot volgende week en dan ga ik zo langzaam aan beginnen :)

Iemand nog leuke tips/ideeën?

Deel Deze Pagina