post nl

Discussie in 'De lounge' gestart door minimuis, 23 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Ik moet even mijn verhaal kwijt wat kunnen ze bij post nl liegen zeg alsof het gedrukt sta :x. Wij vl en ik hadden besloten om een zwembad te kopen dat hebben we vrijdag besteld. De site had een 24uur service als je voor 2uur zou bestellen, wij eerst gemeten welke maat we konden plaatsen. De zaterdag vol smart zat ik te wachten komt post nl met 1 pakket dit moesten er 2 zijn :$. Ik bel naar post nl en daar kreeg ik te horen dat het bedrijf van het zwembad een fout had gemaakt. Ik bellen maar dit was dus niet zo post nl had een pakket laten staan volgens de track en trace code zouden wij het maandag binnen krijgen. Wij balen want zondag zou het heel warm worden maar ja een fout dat kan. Maandag weer geen zwembad post nl gebeld het was naar het verkeerde sorteercentrum gegaan:( het zou zeker dinsdag binnen komen, nu is het dinsdag en jullie raden het al er komt vandaag geen zwembad want het is naar een ander sorteercentrum gegaan. Wij hebben weer gebeld naar post nl en daar kregen we het antwoord we mogen er 5 werkdagen over doen en het is een probleem pakket dus het kan nog wel een paar keer fout gaan:x. Wij hebben het bedrijf van het zwembad gebeld en vl is nu een ander zwembad halen omdat post nl zijn zaken zo goed op orde heeft. Ik moet zeggen dat waar wij het zwembad hebben besteld echt een top service.

Zo moest het even kwijt:D

2. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Wij hebben ook vaak gedonder met post nl, zeker als het meerdere pakketten zijn die bij elkaar horen. Wij verzenden nu dus ook alle pakketten los van elkaar. Kost meer maar ja. Steeds boze klanten aan de lijn is ook niks.

3. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Tja, ik begrijp je frustratie enigszins, maar dit soort dingen kunnen gebeuren als je iets via de post laat bezorgen. Als je dit wilt voorkomen zul je toch echt zelf naar de winkel moeten gaan.

4. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Ik was niet boos hoor want blijf meestal heel netjes en die man was ontzettend vriendelijk bij het uitleggen dat het bij hun was blijven staan en post nl dit later had opgehaald hier is het al fout gegaan.

5. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Dan zou je niks meer via de post kunnen laten komen kom op. Dat ze fouten maken oke maar vertel mensen gewoon de waarheid waarom erover liegen

6. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Sja, als je perse iets voor een bepaalde dag moet hebben, dan moet je je spul gewoon uit de winkel halen. Post is gewoon niet garantie dat je het op tijd hebt!

7. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Nou, ik heb daadwerkelijk nog nooit problemen gehad met de bezorging van pakketjes... Met de bezorging van post gaat het hier dramatisch. Greetz-kaarten die niet aankomen, geruilde LIHL-bonnen, mijn loonstrookje vermist... Het is gewoon te triest voor woorden.

8. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Het gaat er niet om dat je het voor een bepaalde tijd wil hebben het gaat erom dat ze liegen zeg gewoon dat het kwijt is punt

9. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Wij hebben gelukkig nog geen problemen met brieven en betalingen enz gelukkig.

10. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Natuurlijk kun je nog wel dingen via de post laten bezorgen. Alleen je moet er nooit van uit gaan dat het de volgende dag al geleverd wordt aangezien ze dat niet kunnen garanderen. Je weet nu ook niet of de post fout is geweest of het bedrijf, dus om het volledig op de post af te schuiven vind ik ook niet terecht omdat de fout ook bij het bedrijf kan liggen dat ze maar 1 van de 2 pakketten hebben meegegeven.

11. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Hoe weet je dat nou? Ze zijn het niet kwijt toch, het ligt in het sorteercentrum.

Sja, ik blijf erbij .. online kopen is leuk, maar je moet niet verwachten dat je het altijd de volgende dag in huis hebt en dat het kwijt kan raken. Simpel. Als ik iets perse morgen moet hebben dan koop ik het dus gewoon in de winkel.

12. Metire

Metire Niet meer actief

Aan de ene kant heb je gelijk, maar je mag toch wel verwachten dat ze het gewoon op de juiste dag bezorgen? als ze weten in welk sorteercentrum het pakket staat kunnen ze toch een bezorger sturen om het pakket meteen af te leveren? service heet dat..

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

PostNL kan hier ook nooit wat goed doen!
    Er gaat altijd wel iets mis - vooral de postbezorging.
    Om gék van te worden...

Ik blijf gewoon klagen. Niet dat het helpt, dat niet, maar ik vind het spuien wel lekker. Zo van: en nu heb ik alweer geen post, terwijl ik wel iets verwacht, en de post van de buurman gekregen, en de post van een meisje 25 kilometer verderop etc.

14. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hier is de tandartsrekening nooit aangekomen... Gelukkig de herinnering wel. Ik vind het eigenlijk schandalig dat je er niks mee kunt tov PostNL.

15. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Omdat het volgens medewerker A van post nl in assen ligt mevr B zegt dat het in al een paar dagen in breda ligt en mevr c zegt dat het nog ergens anders ligt dan ligt het dus bij post nl en niet bij het bedrijf wat het verstuurd heeft en is het duidelijk dat ze niet weten waar het zwembad is gebleven. Maar de meesten willen dus gewoon voor gelogen worden nou ik pas daar voor

Fouten maken is normaal maar liegen niet vind ik

16. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Dat vind ik dus ook zo erg dat ze je niet serieus nemen.

17. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Hier ook een hoop gehad met Post NL. Als je pakketje kwijt is dan krijg je een simpele ja sorry maar u bent particulier en als een pakketje kwijt is dan heeft u pech.

Bij de Track en Trace stond namelijk dat hij afgeleverd was maar dat was hij dus niet.

Gelukkig kunnen de bedrijven aan de zakelijke kant meer doen! Die kunnen wel zien PRECIES waar het afgeleverd is als ze niet mee willen werken, of precies welke sorteercentrum het zit.

Pakketje is uiteindelijk ingehouden omdat hij kapot was en lekte, en het bedrijf heeft een nieuwe gestuurd..

Brieven zijn hier ook regelmatig niet aangekomen..

18. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Post verdwijnt hier ook regelmatig. Altijd balen als dan de 2e rekening komt.. Met extra kosten. Zo wacht ik nog steeds op brieven van de bank van november. Die hebben ze opgegeten denk ik.

Wij wonen 3 hoog, en dan wacht ik vol smart op een pakket, staat opeens bij track en tracé, 2e afleverpoging. Zijn ze te mottig om op de bel te duwen. Ook leuk.

19. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    En je blijft er ook nog eens voor thuis als het om een handtekening gaat wij zitten nu al die dagen thuis helemaal voor niks moet voor het pakket getekend worden.

20. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Ach ik had laatst dat iemand een aangetekende brief voor MIJ kwam brengen die bij haar in de brievenbus was geflikkerd. Ik keek op track trace en iemand van post.nl had voor mij getekend!! Die dame die de brief kwam brengen wist nergens van. Echt..mensen zouden dit bekend moeten maken op tv.

Deel Deze Pagina