wederom krijgen we berichten dat sommige onder jullie de mailbox die jullie hier op het forum hebben NIET lezen. dit is erg vervelend voor diegenen die jullie een pbtje sturen. dus als jullie online komen kijk even of er iets in jullie mailbox staat. bvd
Ik krijg automatisch een mailtje als ik een PB heb gekregen. En aangezien MSN altijd aan staat hiero zie ik dus wel dat ik een PB heb gekregen. Misschien een tip voor meer mensen? Mail ontvangen als je PB hebt? Groetjes Miep
Worden ze niet gelezen Deb? En wat blijft er dan over van het gezegde dat wij vrouwen zoooooooo nieuwsgierig zijn?
Haha, het eerste wat ik doe als ik op de pagina kom, is kijken of het plaatje van mn mailbox oranje is Kan het mezelf niet vergeven als ik wat gemist heb Wacht vol spanning op reacties op mn verzoeken tot pendelen Racebabe
ja he! was gelukkig maar 1 berichtje en van zaterdag......... zal nu vaker kijken, het valt ook niet zo op dat blinkende vakje.....
Nee, daar kijk je zo over heen Nu ik hier ook al lees dat een aantal dames niet/weinig in de mailbox kijkt, betwijfel ik of ik nog reactie ga krijgen hihi Racebabe
Kunnen jullie geen spamfilter op de mailbox maken? Er komt vaak zo'n onzin binnen, waardoor de pb-tjes waar ik wel prijs op stel eruit gaan. Al die uitnodigingen steeds...
Bij mij verschijnt er steeds een pop up als ik een berichtje binnen krijg, ik kan er dus niet naast kijken.