Kirsten (13) openhartig over moederschap

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by zonnetjes, Apr 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 1234

1234 Niet meer actief

Als je niet beter zou weten dan zou je zeggen dat dat meisje gezellig met haar zusje op schoot op de foto staat.

2. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    Dat wel, maar ze klinkt wel alsof ze serieus voor haar kindje kan en wil zorgen! Bovendien wordt ze goed begeleid door haar ouders. Hopelijk komt dit helemaal goed met deze baby!

3. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

knap hoor, als ik het zo lees doet ze het wel goed.

maar moet er zelf echt niet aan denken,
    die 2 kunnen straks samen opstap!

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    vind dat het hele gezin er goed mee om gaat en denk wel dat het hier goed gaat komen met dochter en kleindochter. natuurlijk met hulp van haar ouders maar zo te horen spingen die in alleen als het echt nodig is.

5. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

Ik vond het ook wel een positief stukje om te lezen. Hoewel het vast ook wel érg zwaar zal zijn voor allemaal... het blijft bizar.

6. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

pff.. gelukkig heeft dit meisje ouders die voor haar klaar staan ! wil er niet aan denken hoe het anders was afgelopen...
    ik denk dat het wel goed komt met deze moeder en dochter !! maar wel erg zonde want ze gaat toch een heel stuk van haar jeugd mislopen !...

7. Delight

Delight Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    2,157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Er zijn volwassen imbecielen die voor hun kind mogen zorgen.. Dus deze dame verdiend ook absoluut een kans!!

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Als ik het zo lees, hebben haar ouders het goed opgepakt en is dit een stabiele situatie geworden.
    Ben wel benieuwd of deze Kirsten nog zo rustig met haar kindje omgaat als die in de peuterpuberteit komt: ik heb binnen de tienermoederopvang veel tienermoeders gezien die DAN met opvoedproblemen komen te zitten en niet in staat zijn eigen wensen opzij te zetten voor het belang van hun kind, (daarmee niet bedoelend dat je dat altijd zou moeten doen, maar je moet het wel kunnen, en aangezien de gewone puberteit nogal een zelf-gerichte fase is....)

9. adi

adi Niet meer actief

Ja nu je het zegt!

Straks is mama 15-16, ongeveer de moeilijkste leeftijd! En heeft ze een dochter van 2 'Ik zeg NEE'.

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja, volgens mij dus de meest onmogelijke combinatie die je maar kunt hebben.... :(
    (En ik wil ook niet weten wat voor effect de puberale ruzies met pa en ma gaan hebben op haar peuterpubertje dan...)

11. adi

adi Niet meer actief

Dan heb je er twee in huis die constant NEE gillen :$:p

12. Amfy

Amfy Niet meer actief

ach jij hebt er 3 ;)

13. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik wilde al zeggen, daar draai jij je hand niet voor om :D :$ ;)

14. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik vind het een positief krantenartikel. Volgens mij staan haar ouders haar goed bij ! Ik wens het gezin een goeie toekomst.

15. Delight

Delight Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    2,157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Precies!
    Ze komen over als een normaal gezin.. met een goede verstandhouding..

Zoals ik al zei: er zijn volwassenen met minder hersencellen die hun kind mogen opvoeden..

Laat dit gezin maar aan rommelen.. ze komen er wel..

16. adi

adi Niet meer actief

hahahha, en bedankt!

Dat is ook weer waar ;);)

17. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik vind imbeciel nou ook weer zo'n lullig woord.
    Kun je dan niet verstandelijk gehandicapt zeggen ofzo?

18. adi

adi Niet meer actief

Ik denk niet dat ze die daarmee bedoelt.

19. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

Jun 25, 2009
    843
    24
    18
    Female
    hoi ik snap wel wat je bedoelt, ik was zelf 17 toen ik zwanger raakte ok iets ouder als dat meisje natuurlijk, maar wat ik wilde zeggen is dat ik zelf ook volop aan het puberen was, maar toen ik in verwachting raakte dat dat dus over ging, omdat ik niet meer aanmezelf dacht maar volop aan het kindje die inmiddels alweer 4 is.

Ik denk ook dat puberen erbijna niet in zit als je zelf een kindje heb, mijn ouders zeggen nu zelf dat ik helemaal omsloeg toen ik in verwachting raakte.

Share This Page