ik denk dat je zoiets rekbaar kunt maken. mensen kunnen het zo duur of goedkoop maken als ze zelf willen. al zit je wel aan bepaalde basiskosten uiteraard.
Er was toch een soort regel dat een kind 100.000 euro kost in basisvoorzieningen tot hun 18e? Heb ik ooit opgevangen ergens, of t klopt weet ik ook niet.
Het lijkt me wel een leuk thema, dus misschien ga ik wel even kijken. Maar wat mij iedere keer opvalt bij dit programma is dat ze erg onzorgvuldig zijn met hun berekeningen. Ik heb twee afleveringen gezien over onderwerpen waar ik toevallig wat meer vanaf weet en daarbij viel het me op dat ze een aantal wezenlijke dingen niet meenemen in hun sommetjes. Ik ga dan ook niet al te veel waarde hechten aan de uitkomsten.
Hehe ik weet niet of ik dit wil weten Zeker niet als ik mijn man wil overtuigen dat we nog een willen.....
Vond het soms wel een beetje onzin hoor, heel veel dingen die ze hadden waren of redelijk duur of overbodig/onnodig.
Dat vrouwje in die speciaalzaak. Ja maar dan heb je wel armani! nou poehpoeh, mijn zoon was net zo blij met een drinkfles van het kruidvat! Eigenlijk is het maar vreemd dat je als je kiest voor pijnstilling ineens niet meer hoeft te betalen voor de bevalling. Dat is toch een keuze die je zelf maakt op dat moment..het geeft je dan het gemak dat je geen pijn meer voelt, maar het is medisch niet noodzakelijk. Alhoewel ik er ook wel aan toe wil voegen dat ik het wel vervelend vind dat er een eigen bijdrage is..daardoor word je een beetje opgelegd om thuis te bevallen, terwijl er in de media weer andere berichten zijn die zeggen dat je beter in het ziekenhuis kan bevallen vanwege de eventuele risico's. Je zult maar niet over het bedrag voor de eigen bijdrage beschikken en "verplicht" thuis moeten bevallen terwijl je dat eigenlijk helemaal niet wil...
Wat een superleuk programma is dit! We hebben vooral heel hard gelachen om alle onzin die je kunt verzinnen om uit te geven aan een baby.
Heb ook gekeken en idd wat een leuk programma. Maar ik heb ook alles nieuw gekocht en minder dan de helft kwijt. En een speentje met groeidiamantjes heb in niet.
Wij hebben ook met verbazing zitten kijken. Die prijzen voor die kinderwagens !!!! Niet normaal!! Wij hebben een prachtige kinderwagen met alles erop en eraan gekocht via Marktplaats, ik geloof dat we 150 euro kwijt waren. Babykamer net zo. Dus inderdaad, je kunt het zo duur maken als je zelf wilt.
Hehe, 4000 euro voor een baby uitzet, wat een onzin Ben ook erg blij dat ik geen zwangerschapscursus heb gevolgd, dat was echt te lachwekkend voor woorden
Lekker koffiedik kijken, dit... Het is voor ieder gezin zo anders. Bovendien vond ik het een erg dure winkel, vrijwel alles is iets duurder dan bij de winkels waar ik het koop (Babydump, Prenatal). En ik heb me kapot geërgerd aan de manier waarop de presentatoren/makers praten. Het leek haast wel cynisch... Ik heb geen andere afleveringen gezien, maar gebaseerd op deze vind ik het inhoudelijk een slecht programma. Wat heb je hier nou aan? Veel te oppervlakkig.